مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

دومین 13 بدر عسلم(سال 92)

1392/8/13 22:39
1,687 بازدید
اشتراک گذاری

 

 ظهر  روز ١٣ بدر (سه شنبه) رفتیم باغ...

وقتی رسیدیم دوست داشتی تو باغ باشی...گریه میکردی که بری تو باغ...هوا سرد بود ...غذا هم که اصلا نخوردی حتی شیر هم نمیخوردی...

کلی رقصیدی..اولین بار بود که ساز ودهل میدیدی...خیلی خوشت امده بود...

وقتی ساعت ٨:٣٠ شب رسیدیم خونه خواب بودی تا صبح...از خستگی حتی شام هم نتونستی بخوری...خلاصه قربونت برم  در کل دخمل خوبی بودی مثل همیشه...

 

 

 

 

 

 دخملی چند روزیه دستشوییش رو خودش میگه بدون اینکه من باهاش کار کنم ...

خیلی خوشحالم از این بابت....مژه

عاشق این دمپایی هاشه...وقتی میخواد بره دستشویی میپوشه...

کلی حال میکنه باهاشوننیشخند

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

mamanebaran
18 فروردین 92 14:13
عزيز دلمممممممممممممممممممم قربون شكل ماهت كه رفتي سيزده بدر ، فداي اون چشماي خوشگلت كه ماماني رو اذيت نكردي ، آفرين به تو دخمري كه جيششو ميگه آفرين به تو مهسا جونم اميدوارم تمام روزاي زندگيتو ن پر از عشق و محبت باشه
آرزو
18 فروردین 92 14:35
سلام مامان مهسا.. این چهارمین نظر که براتون مینویسم..چرا جواب من نمیدید.. ((
منم رمز میخوام..
میخوام عکسای مرساناجونیتون ببینم..=


عزیز دلم من اون سری جوابتون رو دادم تو قسمت نطرات

آرزو جان آدرس ایمیلت رو برام بفرست....تا رمز رو بفرستم برات...مرسانا جان رو ببوس
sin sin
18 فروردین 92 14:38
بـــــــــــــــــــــــــوس واسه دخملی با اون دمپاییهاش
mana
18 فروردین 92 16:19
آلاء
18 فروردین 92 17:02
وووووووووووووای چه دمپایی هاییییییییی خیلی خوجلههههههههههههههههههههههه همیشه شاد باشید
zohre,mamane kiyan
18 فروردین 92 19:38
mersana azizam
sale no shoma dokhtare ziba va shirinam mobarak
noroz ro b mahsa azizam va hamsaretonmehraboneton ham tabrik migam
in bos ha ham az tarafe mano kiyan baraie shoma perancece ziba

azizam in e-maile mane age mishe b manam ramz bedid
zohre8089@yahoo.com


زهره جان ممنونم از لطفت

سال نو شما هم مبارک

جشم میفرستم اما از این به بعد منتظر حضور گرمت تو وبلاگ دخملی هستم....

کیان جون رو ببوس
آرزو
18 فروردین 92 20:37
مهسا جون ممنون از شما..
انشاالله همیشه شاد و عاشق باشید..



سمیرامامان پرنیان
18 فروردین 92 22:05
عروسک ناززززز آفرین که اینقدر خانومی
نیلوفر
19 فروردین 92 0:42
انشاالله همیشه به شادی
خاله شهرزاد قصه گو
19 فروردین 92 8:04
سلاااااااااااااااام عزيزم چه جيگري شده اين خانوم خانوما.اينقدر ذوق کردم که سال نو يادم رفت تبريک بگم.ان شاا... سال پر از عشق و معجزه و سلامتي و شادي و موفقيت و پول باشه واستون .از طرف من چند تا بوس آبدار بچسبون به لپ مرساناجون
زهره
19 فروردین 92 9:20
به منم رمز بده عزیزم منم میخوام مرسانا جون رو توسال جدید ببینم.
زیبا
19 فروردین 92 12:33
صفیه
19 فروردین 92 13:39
خوشگل ونازی مثل همیشه
مامان رومینا
19 فروردین 92 17:55
عزیزززززززززززززززززززم تو هم که مثل رومینا عااااشق دمپایی هستی.کش موش چه خوشگله
مهلا
19 فروردین 92 22:57
ای جونممممم
♥ مامي ملودي جون ♥
20 فروردین 92 9:24
فداش بشم من . شايد توي مهد يا گرفته باشه . من اين پوشك گرفتن شده برام يه فكر بزرگ چون ملودي هنوز حرف نميزنه مشكل صد برابر ميشه
♥ مامي ملودي جون ♥
20 فروردین 92 9:25
چون اينجا هم هوا گرمه همه اش نگران تابستونم كه پاهاش بسوزه .
انسیه
25 فروردین 92 11:29
خوشبحالت که خودش میگه مهساجون امیرعلی که منوکشته بااین دسشویی رفتنالانم هنوزهردوشومیگه اصلایادش نمیره بیابهم بگو
فرناز/ مامان ریحانه
9 اردیبهشت 92 5:11
وااااااااااااااااااای چقدر پست گذاشتین که من ندیدم عکسای قشنگی بود
سمیرا
14 اردیبهشت 92 23:34
معلومه خیلی بهش خوش گذشته همیشه به شادی وگردش