مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

اولین کلوپ رفتن

1392/9/17 20:09
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام دختر ناناز مامان

جمعه به همراه بابا مجید مهربون رفتیم کلوپ پاندا....البته نیروانا جون به اتفاق مامان وبابا و عمه جون مونا هم ما رو همراهی کردن ...با نسترن جون تصمیم گرفتیم شما دو تا فرشته کوچولو ناز رو ببریم کلوپ پاندا تا بازی کنین...

البته از صبحش با بابا مجید وشما رفتیم  خرید ..بعد هم ناهار همگی خونه مامان جون دعوت بودیم ...اون روز شما سرما خورده بودی وزیاد سر حال نبودی ...خیلی بهانه میگرفتی ...

اما برنامه ما پا برجا بود ورفتیم شهر بازی

اول که رفتیم شما با تعجب به همه نگاه میکردی واز بغل مامان پایین نمیومدی تا اینکه کم کم با محیط آشنا شدی...

 21.gif21.gif

 مرسانا جون موقع رفتن که اینجا عمه مونا دوست داشتنی تو ماشین کنارش بود برای همین چهرش خندانه...

 

 

ورودی کلوپ که محو تماشای افراد داخل اونجا هستی

 

استخر توپ که حرص من رو خیلی در اوردی توپ های کثیف رو میکردی تو دهنت ...

 

این تنها عکسی که از شما دو تا شیطون بلا دارم ...

 

 

از این وسیله خیلی خوشت اومده بود ودوست داشتی فقط سوار این بشی

 

 

 

 

یه غرفه فقط مخصوص نقاشی بود که خیلی مشتاقانه رفتی نشستی وشروع کردی به نقاشی البته ناگفته نمونه که با قلدری تمام مداد رنگی رو از جلوی بچه بر میداشتی که فقط خودت نقاشی کنی...

 

 

 

 

 اینم اولین نقاشی وهنر نمایی مرسانا گلی ...بزن دست قشنگ رو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

زیبا
4 بهمن 91 21:02
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی به منم رمز


زیبا جان یه آدرسی بده چشم میفرستم...وبلاگ که نداری اقلا ایمیل بده خواهر
فرشته
4 بهمن 91 21:50
الهی حالا سرما خوردگیش بهتر شده . ؟ مرسانا واسه خودش یه پا نقاش بوده ها مامانش.
زیبا
4 بهمن 91 22:26
مرسی ،ولی من همیشه تو نظرهایی که دادم آدرس ایمیلم و گذاشته ام. ziba.naseh@yahoo.com
مامان پارسا
4 بهمن 91 23:52
مهساجونم رمز بده لطفا
مامان پارسا
4 بهمن 91 23:59
شرمنده من جواب درخواستم رود الان دیدم وگرنه دوباره جسارت نمیکردم.اما اگر دوست داشتی رمزو بدی خوشحال میشم.اخه من مرسانا جونو خیلی دوست دارم.
ایلیا و خاله ریحانه
5 بهمن 91 0:29
عزیزممممممممم قربون نقاشیش مهسا جون اون عکس بالا که گذاشتی مادر دخـتره ِ خیلی نازن شما و مرسانا جون هم همچین عکسی بگیرین خیلی قشنگه ی مدل لباس ایده قشنگی ِ
محبوبه
5 بهمن 91 1:09
الهی اینقد دخترمون هنرمنده که دو دستی نقاشی می کشه چه جالب نقاشیش تقارن هم داره
آنا
5 بهمن 91 8:41
سلام!
من آنا هستم از اصفهان...!
به دختر شما بدجوری علاقه مند شدم...!
میشه به منم رمز بدین...؟


عزیزم از کی به ما سر میزنی وخواننده خاموشی بودی؟؟؟
فرزانه
5 بهمن 91 10:23
سلام مهسا جون! به من رمز نمی دی؟؟؟؟ دلم برا مرسانا جیگر تنگ شده!!!! به صورت خصوصی بزارین برام تو وبلاگم مرسی
رویا
5 بهمن 91 12:26
وااااااااااااااای نقاشیو ببین چه خوشگله آورین خاله جونی پیکاسو کم آورده الان..،خوشمله خاله
نسترن(مامان نیروانا)
5 بهمن 91 13:28
برای نقاش کوچولو
زیبا
5 بهمن 91 14:05
ممنون از رمزتون.خیلی عالی بود عکسهای مرساناجون.اولین نقاشی کشیدنشو تبریک میگم
مامانی فری
5 بهمن 91 14:26
فدات بشم الهییییییییییییییییییییییییییییی که با دوتا دستات نقاشی میکنی البته یکبارهم روی پارکتها نقاشی کشیدی عزیز دلم دقیقا شب یلدا بود که با زور استون پاکشون کردم
مامان حسنا
5 بهمن 91 14:49
ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم
مامان ماهان نفسی
5 بهمن 91 15:26
ای وای من رمز بازم عوض شد مهسا جون اگه بهم رمز ندی خودمو میکشم زودی بهم رمز بده دلم برای عروسک خانم تنگ شده
فرزانه
5 بهمن 91 18:52
سلام خوبین ؟ رمزتون عوض شده ؟؟
مامان دینا جون
5 بهمن 91 23:16
مهسا جون به ما رمز نمیدین؟چرااااااااااااااااااااا؟
انسیه
6 بهمن 91 2:11
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامخوب سرتون گرمه بازیه نمیاین مطلب بزارین نمیگین دلمون تنگ میشه میایم میبینیم خبری نیست اخه نه که ما مثل بعضیا نیستیمدختری درحال مریضی بازی روازدست ندادی ها افرین
سمیرا مامان اهورا
6 بهمن 91 13:16
عسیسمیییییییییییی قربون قلدریت بشم عزیز خاله چقد ناز نگاه میکنی تو دوربین فدات بشم فدای مرسانای خوشگلم بشم با این نقاشیه خوشمزش
s
6 بهمن 91 20:47
سلام چرارمز میذارین منم میخوام ببینم
مامان پارمیس
7 بهمن 91 9:41
سلام مهسا جون
عزیز چرا بهم رمز نمی دی دم می خواد همه عکسای مرسانا جونو ببینم


لطفا آدرس بده عزیزم
♥ مامان آینده ♥
7 بهمن 91 10:39
سلام عزیزم...!! حال شما!؟مرسانا جون خوبه؟! به به خوش به حال مرسانا....!!! حسابی بهت خوش گذشته خاله؟! چه عکسای قشنگی.... به به نقاشیشو ببین....!!چقدر قشنگه....!! دست گلت درد نکنه....
sin sin
7 بهمن 91 14:41
چه جالب با 2تا دستاش می کشه! اینجوری که معلوم نمی شه راست دسته یا چپ دست!
مامان فرزانه
7 بهمن 91 22:07
سلام خوبی بهمون سر بزنید رمز میخواستم رمز دارم ولی باز نمیکنه دوباره بفرست
پریسا
7 بهمن 91 22:35
مامان مهسا ما همچنان تو صفیم!!!-ادرس وب رو برات گذاشتم -جوجو روببوسش
مامان فرزانه
8 بهمن 91 0:43
مامان حسناسادات
8 بهمن 91 9:15
سلام عزیزم خدا گل دخترو واستون حفظ کنه. نظرتون با تبادل لینک چیه؟؟
مامان آوینا
8 بهمن 91 16:55
سلام مهساجون بعد از مدتها اومدم نت رمز رو عوض کردی جدیده رو بفرست بیام مطالبت رو ببینم مرسانا جیگرم ببوس
مامان افسانه
8 بهمن 91 20:38
شاد باشی مرسانا جون
مامان آوین
8 بهمن 91 20:59
ماشالا دختر گل کاش منم رمزتو داشتم
سمیرامامان پرنیان
8 بهمن 91 21:13
قلبون عسلی برم چه نقاشی هم کرده پیکاسو
زهره
9 بهمن 91 9:16
قربون دستای کوچولوت برم که این قد برای قلم دست گرفتن علاقه نشون میدن
مامان رومینا
10 بهمن 91 12:25
ای جانم نقاش کوچولوی من
mana
11 بهمن 91 0:19
in azize delam vase khodesh ye pa naghashe mahsajon enshaalah befrestish daneshgah
مامان تیارا
11 بهمن 91 11:11
عزیز دلم فدات شم عروسکم با اون نقاشی خوشکلت
مامان پارسا
11 بهمن 91 13:26
واي چه كلوپ باحالي.خوش به حال مرسانا با اين مامان مهربون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 بهمن 91 22:04
همیشه شادباشی وبخندی عزیزم چه نقاشی کشیده این پیکاسوی ما
نسرین
14 بهمن 91 18:44
مامان آرتین (الهه)
15 بهمن 91 23:39
آفرین گلم نقاشیت خیلی قشنگه
گوناگون
4 مرداد 94 15:34