مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

آخرین نوشته در سال 91+خرید هفت سین

1392/8/13 22:44
1,309 بازدید
اشتراک گذاری

 

پروردگارا دراین روزهای پایانی ِ سال ِ ۹۱، ،

 به خواب ِ همه بندگانت آرامش ،

به بیداریشان آسایش


به زندگیشان نشاط ،

به عشقشان ثبات … ،

به عهدو مهرشان وفا


به عمرشان عزت ،

به رزقشان برکت . و

 به وجودشان صحت ،

عطا بفرما.

 

....

نوروز خیلی خیلی مبارک آرزو می کنم به امید خدا در این سال جدید به هر چی می خواین برسین و برای همه همون جوری بشه که دوست دارن.

دوستون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

mana
29 اسفند 91 14:48
sale noe shoma va dokhmali nazamam pishapish mobarak.mahsa joon faghat zodtar chon montazere sofre maman feriam ba on salighe ghashangesh.
ندا مامان پارسا و آریسا
29 اسفند 91 16:03
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد
زهرا-ص
29 اسفند 91 19:08
عيدشمام جلوجلومبارك!مامنتظريم عزيزم!بوس!
آلاء
29 اسفند 91 21:45
پیشاپیش سال نو شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی در کنار هم داشته باشید التماس دعاخیلی خیلی زیاد به مرسانا جون هم بگو واسم دعا کنههههه
وانیا
29 اسفند 91 22:04
عید باستانی برشما دوست عزیز مبارک
عمه ي آتنا
29 اسفند 91 22:16
بهار را به تو تبريك نمي گويم... تو را به بهار تبريك مي گويم... تو از هر بهار براي من ارزنده تري... بهارت پيشاپيش مبارك:
رویا
29 اسفند 91 23:11
عیدتون مبارک،ایشالله ب زودی خوب شی گل خاله
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 اسفند 91 3:32
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ، سال نو مبارک
مهسا
30 اسفند 91 11:45
قربون مرسانا گلي برم منعيدشما مبارك
زیبا
30 اسفند 91 19:26
سال نو رو تبریک می گویم امیدوارم سال پر از شادی وتندرستی باشد.
سمیرامامان پرنیان
1 فروردین 92 16:33
عیدت مبارک عروسک ناز
آرزو
2 فروردین 92 4:46
سلام مامان مهسا.. سال نوتون مبارک..من مامان آرزو هستم.قبلا براتون نظر گذاشته بودم اما نخوندید..
اسم دختر من هم مرسانا است..الان 91 روزش..هدیه خدا من هم زیبا است..خیلی دوست دارم که بیشتر باهاتون آشنا بشم..ایمیلم را گذاشتم..اگه امکان داره میخواستم من هم بتونم که عکس های جدید گل نازتون ببینم..ممنون میشم که به من هم رمز بدید..




نسترن(مامان نیروانا)
6 فروردین 92 21:23