مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

نذری مامان فری برای مرسانا جون(24/10/90- اربعین- 133روزگی)

1392/3/28 7:58
4,306 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

پیوست:اینجا میخوام از همه ی دوستانی که به ما سر زدن وبا کامنتهای پر مهرشون من ومرسانا جون رو شرمنده کردن تشکر کنم.......  دوستون داریم.......خیلی خوشحالم که خاله های مهربونی مرسانا جون پیدا کرده.....(آخه دخملم خاله نداره)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

مامان نسترن
28 دی 90 14:06
انشاا...نذر این مامانی مهربون وعزیز قبول باشه.


ستاره
28 دی 90 14:24
سلام به مرسانا ناس ناسی و ومامانی گلش.
ای جان.چه ناسههههههههههه
داشتم مطالبی که گفتین ومی خوندم همینطوری هی ذوق میکردم.رسیدم به اینجا که فهمیدم مرساناگلی مشهده.کلی ذوق کردم.
منوعشقم هنوزبهم نرسیدیم.
عشقم مشهده.
اما من نه.
منم عاشقه نی نی هستم.اکرامیام نی نی وبلاگ.کلی دلم غش وضعف میره.
ایشاالله همیشه خوش باشین.
اگه باتبادل لینک موافقین خبرم کنین.


مامان رادمهر
28 دی 90 14:30
سلام وبلاگ قشنگی دازید دخمل تون هم خیلی نازه ، با اجازه لینکتون می کنم .


ممنون...با افتخار لینک شدید
مامان الینا
28 دی 90 14:40
نذر مامان فری قبول باشه ماهم خوشحالیم که خاله دختر نازی مثل مرسانا شدیم انشاالله که خدا براتون نگهش داره ودرآینده باعث افتخارتون بشه


قربون تو خاله مهربون*


ستاره
28 دی 90 17:13
ممنون مامان مهساجون. منم بااجازه شمارولینک کردم. مهرساناگلی روببوسین
مروارید مامان آوا
28 دی 90 17:47
عزیزم من خیلی وبلاگت و دخترت نازت رو دوست دارم معمولاً به وبلاگت سرمیزنم اما خیلی وقتا کامنت نمیذارم اما خییییییلی دوستون دارم


.........
مامانی فری
28 دی 90 18:24
فدای دختر خوشکلم بشم که اینهمه خاله های مهربون داره


........
آلاء
28 دی 90 18:58
نذرتون قبول
به مرسانا جون بگین دعا کنه خدا زود زود یه نی نی ناز مثل خودش به خالش بده


ان شاالله حاجت روا میشی عزیزم..
شادي
28 دی 90 21:51
مرساناي عزيزم.. قبول باشه
samaneh
29 دی 90 1:21
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
samaneh
29 دی 90 1:21
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااش بشم

انقدر که این دخملی دوست داشتنی و نااااااااااااااااااااااز و ملوسه




............
مامان شراره
29 دی 90 1:38
نذرتون قبول مهسا جون.خدا مامان فری وبابا احمدو از شما ومرسانا جون نگیره که اینقدر مهربونن.
مهسا چیکار کردی وبلاگتو؟خیلی قشنگ شدههههههه.میدرخشه.واقعا زیباست مبارکه قالب جدید


ان شا الله....مرسی عزیزم....
مامان سانلي
29 دی 90 3:29
نذري تون قبول باشه.مرساناجون چه بانمك ميون نذري ها نشستي ايشالا هميشه سالم وشاد وخندون باشي.دوست دارم خاله مبيوسمت


.........
مامي نسيم ( مامان ملودي )
29 دی 90 8:19
انشا الله كه هميشه خوش باشي عزيزم . نذره مامان فري مهربون هم قبول باشه . عزيزم با چشماي خوشگلش . بوسش كن


فدای تو نسیم مهربون .......ملودی خاله رو ماچش کن....
خاله شهرزاد قصه گو
29 دی 90 9:13
نظرشون قبول باشه ان شاا... واسه دختر گلتون


...........
zohre
29 دی 90 10:00
نذرتون قبول باشه
انشااله به تمام آرزوهاتون برسید
مرسانای عزیزو میبوسم.
در ضمن ممنون که کامنتا رو با حوصله میخونی و جواب میدی مهسای مهربون.


زهره جون من از شما ممنونم که وقت می ذارین ووبلاگ رو میخونین ....
مهسا
29 دی 90 10:30
سلام مهسا جون خوبید؟قربون مرسانا جون برم من ماشا ا... مثل ماه می مونه نذرتون هم قبول باشه دست مامانی فری مهربون هم درد نکنه انشا ا... همیشه شاد باشید مرسانا جون رو از طرف من ببوس



قربونت برم عزیزم.....لطف داری ....
مروارید مامان آوا
29 دی 90 11:00
نذرتون قبول باشه خدا دختر زیباتونو براتون نگه داره


.......................
محمد
29 دی 90 11:50
نذری تون قبول حق
مرسانا دایی نمیخواد ؟؟؟؟؟؟


..........برای چی میخواین دایی مرسانا بشین؟؟؟؟؟اتفاقا مرسانا فقط یک دایی اره اونم اسمش محمد ....بچم خاله هم نداره...از مال خدا مامان فری یک دایی فقط براش آورده.......


khale melika
29 دی 90 12:18
fadaye in dokhmale aroom besham ke inghad aroome


.........
samaneh
29 دی 90 12:37
مرسی مهسا جونم

عزیزم یکی از عکسهای مرسانا جون و که میخنده

رو ایمیل کن به ایمیل مجله شهرزاد

عکس آوینا رو بعد 2 ماه چاپ کردن

عکس دوستهای تاپیکمون و بعد 4 5 ماه هنوز چاپ نکردن

عکس آتلیه هم میتونی بفرستی

وبلاگها رو خودشون سرچ میکنن و پیدا میکنن

تو شماره بعد قراره راجع به یه مسابقه برای مامانهای وبلاگ نویس بنویسن




ممنونم از راهنماییت عزیزم......
ثمین
29 دی 90 13:14
نذرشون قبول!


.........
مرجان مامان پریساجون
29 دی 90 13:19
سلام عزیزم،ماشاله چه دختر ناز وخوشگلی داری
رببخش دیر اودم 2روز خونه نبودم.تولد باباجونت مبارک ایشاله 120 ساله شن.مرساناجون روببوسبهم سر بزن عزیزم .


حتما عزیزم....مرسی که اومدی
صدف
29 دی 90 14:47
سلام مهسا جان می ...خواستم بگم دخترت شبیه خودتونه خدا حفظش کنه


............
نرگسی
29 دی 90 15:39
خیلی ممنون عزیزم.نذر مامانی فری هم ایشالا قبول باشه.بوس برای مرساناجونی
خاله ندا
29 دی 90 16:45
وااااي چه چيزايه خوش مزه اي رو ميز چيدن ولي از همه خوش مزه تر توپولي منه.....قوربونت برم خاله كه لپات اويزونه دوست دارم يه ماچه گنده كنم از لپات


....................
خانوم گلی
29 دی 90 22:47
سلام عزیزم نذرشون قبول
]چه خلاقیتی


..........
مامان ثنا و ثمین
30 دی 90 0:13
نذر مامان فری هم قبول باشه.انشااله هر چی از خدا میخاد بهش بده


...............
مامان آوینا
30 دی 90 12:19
به به چقدر زحمت کشیدین قبول باشه آوینا هم یه سفره حضرت ابوالفضل داره همین روزا میندازیم
خانومی ماهم جای خواهرتون اگه قابل بدونین



قبول باشه خانومی......افتخار میکنم اگر شما خواهر باشین عزیزم
مامان امیرناز
30 دی 90 13:11
سلام عزیزم چه دخمل ماهیی مرسی مامانی که پیشمون اومدی اگه اجازه می دین لینکتون کنم؟ لطفا تو نظرات وبلاگ خبرم کنین. از وب قشنگتون لذت بردم


.............
سیما
30 دی 90 23:08
سلام مهسا جون من ازخوانندهای وبلاگ مامان فری بودم البته وبلاگ قبلی نوشته های من وای خدای من ماشالله چه دختر ناز و خوشکلی داری جیگره فداش بشم خدا برات ببخشه بوس بوس برای مرساناجون


عزیزم خیلی خوشحالم کردی......ازت ممنونم ما رو فراموش نکردی.....بازم منتظرتم.....
مرجان مامان پریساجون
30 دی 90 23:23
سلام مامان مرسانای گلم،از کی مرسانا جون
رو به شکم گذاشتی؟از چند روزگیش؟قربون اون چشای نازش واقعأ خوشگلن ماشاله.
با اجازت لینکت کردم اگه واست مشکلی نباشه
توی وب پریسا جوابم بده ممنون میشم عزیزم.


عزیزم ازت ممنونم که پیش ما اومدی.....مرسانا رو از 3 ماهگی به روی شکم گذاشتم...البته زیاد خوشش نمیاد وقتی به روی شکم می ذارمش....عزیزم منم لینکت کردم
شکلات مامانی وباباش
1 بهمن 90 1:37
سلام خاله جونی (آخه پسمل منم خاله نداره) ماشاا... دخملتون خیلی بامزهاست خوشحال میشم بهمون سر بزنین


....................
مژی جون
1 بهمن 90 6:48
قبول باشه مامان مرسانا جونم

خسته نباشی مرسانا خانم


.........
مامانی فری
1 بهمن 90 8:51
قربونش برم صبح اومدم سر کار صفحه وبلاگ که باز شد عکس عروسکم بالای صفحه رو دیدم همینجوری قربون صدقش میرفتم و همکارا با تعجب نگاه میکردن خیلی قشنگ بود انرزی گرفتمو چسبیدم به کار نفس مادر
مامان رويين
1 بهمن 90 11:10
نذر مامان فري قبول باشه و سايش هميشه بالاي سر دختر گلش و نوش باشه انشاالله


...........
مامان نسترن
1 بهمن 90 11:22
سلام عزیزم...خوبی؟دخملی چطوره؟قالب جدید مبارک.چه عکس با مزه ای بالای صفحه گذاشتی...مهسا خانوم کوچولو....


ممنون عزیزم
محمد
1 بهمن 90 12:51
رحلت حضرت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن( ع )و امام رضا (ع)برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد. التماس دعا
مامان اميرحسين
1 بهمن 90 23:46
سلام مهسا جان ممنون كه به ما سر زديد بازم با خوشحال مشم دست مامان فري درد نكنه نذرشون قبول باشه
فرنوش
2 بهمن 90 1:29
سلام عزیز دلم ممنونم که به من سرزدی ای جاااااااااااااانم چه دخمل نازی داریم ماشالله لا حول ولا قوه الی بلله و هوالعلی و العظیم انشالله زیر سایه پدرومادر 120 ساله بشه مامان مهربون
مامان امیرناز
2 بهمن 90 9:53
سلام عزیزم با افتخار لینکتون کردم مرسی از لطفتون دخمل نازت و ببوس
mamani helena
2 بهمن 90 16:34
salam golam khososi dari
مامان و بابای الیسا
2 بهمن 90 17:03
salam mersana koochooloo. che nazi dokhmal. khoda negah dare vasatoon o saye shoma ham hamishe roo saresh bashe. mibosimesh azizam. .


.........
فریبا
2 بهمن 90 19:18
امیدوارم نذرتون قبول باشه و مرسانای عزیز زیر سایه ی پدر و مادر مهربون و همینطور پدربزرگ و مادربزرگ دوست داشتنیش سالها به شادی زندگی کنه


ممنونم عزیزم........
میترا
3 بهمن 90 2:08
قبول باشه عزیزم. دختر منم خاله نداره
محمد
3 بهمن 90 8:55
شاد باشید وسلامت
فروغ
3 بهمن 90 11:27
عزیزه دلم ببخش که دیر اومدم بهت سر بزنم ( آخه کامپیوترم هنوز ویروسیه و درست نشده )

نذرتون قبول باشه - همیشه در کمال سلامت و شادی باشید

خیلی دلم براتون تنگ میشه وقتی که دیر به دیر میتونم بیام و به وبلاگتون سر بزنم


خیلی دوست دارم فروغ عزیزم......
ارام
4 بهمن 90 10:00
نذرتون قبول باشه


مامان ترنم کوچولو
4 بهمن 90 10:50
سلام عزیزم.چه مرسانای ملوسکی.خدا حفظش کنه.





مامان رادين
4 بهمن 90 14:42
سلام
اي جونم نازي خاله
قبول باشه.


مهتاب
4 بهمن 90 16:00
______●___________████____████ _______●_________██████_██████ ________●________█████████████ __________●_______███████████ _████____████____████████ ██████_██████_____█████ █████████████_______██ _███████████_________█ ___████████__●_______● ______█████____●______● ________██_______●_____● __________█________●____● : : : : : :★*☆♡*. ★*☆♡* (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ ________♥╗╔╗═ ♫╔ ╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚ ╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔ ╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
مامان محمدرضا
5 بهمن 90 19:31
مرسی همشهری
ندا
6 بهمن 90 2:10
عزیزم عکس ها خیلی قشنگ بود امیدوارم مرسانا کوچولو همیشه در پناه خدا سلامت باشه از طرف من یه عاااااااااالمه ببوسش با اون چشمای گررررررردش


جات خیلی خالی بود ندا جون
عمه سميرا
6 بهمن 90 13:07
عزيز عمه اميدوارم امام حسين نگهدارت باشه.نذرتون قبول.ايده جالبي بود .


کیاناجون
22 بهمن 90 20:14
وبلاک خیلی قشنگیهازطرف من مرسا نا جون رو ببو سین