مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

دختر قشنگم رو بیمه کردیم......(143 روزگی)

1392/3/28 7:58
2,812 بازدید
اشتراک گذاری

بابا جون هر سال روز شهادت امام رضا (ع)نذری می دن .....  سال قبل خیلی دوست داشتم وقتی پای دیگ نذری می ایستم از سلامتی شما مطمئن باشم واسترسی نداشته باشم....

دختر قشنگم ،یادمه ١٤/١١/٨٩ مصادف بود با شب شهادت امام رضا(ع).....امام رضا رو قسمش دادم به جوادش وازش خواستم کمک کنه تا تو این شب عزیز  بتونم قلب کوچیکت رو ببینم(آخه خانوم دکتر گفته بود بعد از ٢ هفته برم اما هنوزر ٢ هفته نشده بود)    

وای خدایا چه لحظه ای بود.....هیچ وقت اون لحظه رو فراموش نمکینم.... من ومامان فری با هم رفتیم مطب.....خیلی استرس داشتم خیلییییییییییی.....دل تو دلم نبود......اصلا آروم وقرار نداشتم...همه ی خانوم هایی که تو مطب بودن وقتی من رو می دیدن که چقدر بی تابم علتش رو از مامان فری می پرسیدن ومن رو دعوت به آرامش می کردن.....حدود نیم ساعتی منتظر بودیم که بریم داخل...تا اینکه نوبت ما شد..... دست و پاهام می لرزید....خانوم دکتر گفت ....    نتونستی طاقت بیاری ٢ هفته دیگه بیای؟؟؟.رو تخت سونو دراز بکش ...دستگا ه روگذاشت روی شکمم...گشت وگشت وگشت.....تا اینکه مامان گفت خانوم دکتر من یک نقطه میبینم.....خانم دکتر در جواب گفت بله خیلی چیز ها دیده میشه من دیگه داشتم از ترس میمردم....

 لحظه ی حساسی بود....متوسل شدم به خدا...داشتم با خودم راز ونیاز میکردم ......خانوم دکتر گفت اینم پل جنین ...حالا شیرینی بده تا بقیه اش رو بگم......خندید وگفت اینم قلب نی نی ....من که فقط داشتم گریه می کردممممممممم.....مامان فری رفت جلو ووقتی دید گفت مهسا قلبش مثل دهن ماهی باز وبسته میشه.....وشروع کرد به بوسیدن خانوم دکتر ......

از اتاق که آمدیم بیرون همه  تبریک می گفتن......مامان  فوری زنگ زد به بابا مجید و تبریک گفت(همون شب خونه ای که خریده بودیم رو قولنامه کردن)

پروردگارا هزاران مرتبه شکر که به من نعمت مادر شدن رو دادی

خدای بزرگ این لذت رو به همه مادران منتظر نیز عطا کن الهی آمین

  

بنام خدا و به یارى خدا، خدایا این عقیقه از طرف مرسانا است 

گوشتش بجاى گوشت او و خونش به خون او و استخوانش به استخوان او خدایا قرارش ده
 
نگهدار و محافظتش فرما از تمام بلايا

 

پارسال نذر کردم که سال دیگه  تو عزیزم رو عقیقه کنیم وگوشتش صرف این مراسم بشه تا از این طریق در گوشه ای از این نذری بزرگ سهیم باشیم.

خاله نسترن هم همین نذر رو کرده بود .....امروز برای سلامتی شما ونیروانا جون قربونی کردیم ....تا ان شالله از همه ی بلایا در امان باشین....

 

این بع بعی خوشگل رو من وبابا مجید به مناسبت این روز(عقیقه) خریدیم تا یادگاری بمونه برات....

 

 

 

 

 

 

 

 مراسم روز شهادت امام رضا(ع)-4/11/90

در ضمن لباس خوشگلش رو مامان فری زحمت کشیده...دستش درد نکنه ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (81)

الينا گلينا
3 بهمن 90 15:11
مرسانا جون خيلي ناز و جيگري . من كه شما را لينك كردم اگه خواستي شماهم ما راجز دوستان قرار بديد


.....
mAhyA
3 بهمن 90 15:51
آخیییییییی عزیزدلم نذرتون قبول باشه...
چه عکسای قشنگی!!!
ما هم دو تا نی نی داریم سینا و امیرحسین با تفاوت 2 روزهمیشه با همدیگه ازشون عکس میگیریم...
مرسانا و نیروانا چقدر اختلاف دارن؟؟؟؟
من خیلی مرسانا رو دوست دارم هزار ماشالله خدا همیشه محافظت کنه از این عروسک


عزیزم ممنونم ازت......2 ماه و20 روز نیروانا جون بزرگتر از مرسانا جونه
مامان آرشیدا کوچولو
3 بهمن 90 16:22
وای عزیزم میتونم شادی رو که گفتی رو حس کنم دقیقا مثل آرشیدا که من با معجزه قرن براش ثبتش کردم انشالله دخملت 1000 ساله بشه


خدا این شادی رو نصیب همه ی اون مادرهای منتظر بکنه
samaneh
3 بهمن 90 17:16
ُسلام مهسا جون

نذرتون و عقیقه قبول باشه عزیزم

انشاالله خدا همیشه نگهدار دخملی باشه

و همیشه از همه بلاها و بدیها به دور یباشه

قربوووووووووووووونش برم من

خوش تیپییییییییییییییییی منیییییییییییییی



مرسی عزیزم

مامان نسترن
3 بهمن 90 17:17
وووووووووووااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییی مهسا جون.چیکار میکنی با دلم...الهی من قربون این دوتا فرشته کوچولو برم...عاشقشونم
مامان علی
3 بهمن 90 18:13
سلام عزیزم نذرو عقیقه قبول. ان شالله که بلا از خودت و دخملی نازت و خانواده ت دور باشه. عکسا خییییییییلییییییی قشنگن اگه اونجا بودم جز لباساشون چیزی ازشون نمی موند بسکه جیگمل شدهههههههههه


.........
سمانه مامان کیمیا
3 بهمن 90 18:19
عزیزمممممممممم قبول باشه .....ایشالااااااااااااااا همیشهههههههههه سالم باشی.....


..........
مامانی فری
3 بهمن 90 18:46
من فدای این خوشکلا بشم عقیقه قبول باشه اینشالله خداوند در تمام مراحل زندگی حامی و پشتیبان عزیزانمون باشه ودر تمام مسیر زندگی موفق و کامیاب باشند الهییییییییییییی امین


........
دایی محمد
3 بهمن 90 18:59
قربونت بشم کپل من اخه دایی جون دست نی نی رو چرا محکم گرقتی با این عکسها کلی خندیدم

فدای کپل بشم من



............
مامان اميرحسين
3 بهمن 90 19:48
سلام نذرتون قبول باشه راستي مهسا خانوم نيروانا كوچولو با شما نسبتي دارن؟ عكسش رو تو وبتون ديدم منم براي پسرم عقيقه كردم وقتي 7ماهه بود و با گوشتش حليم درست كرديم


نیروانا دختر عمو جون مرسانا هستش
نرگسی
3 بهمن 90 19:50
نذرتون قبول باشه عزیزم..توی این شب برای من هم دعا کنید
مامان ترمه
3 بهمن 90 20:08
مهسا جون
نذرتون و عقیقه قبول باشه
التماس دعا
مرسانا رو ببوس از طرف من


فدای تو خانومی
مامان حارث
3 بهمن 90 20:18
خوشگله ماشاالله


جشات قشنگ میبینه حدیث جون
خانوم گلی
3 بهمن 90 21:12
قبول باشه خانومی
مرسانا جون خاله همیشه سر حال باشی و سلامت


مامان آرشیدا کوچولو
3 بهمن 90 21:18
ما خیلی وقته لینکتون کردیمچون از وبه مرسانا جون خوشمون اومد


عزیزم منم با افتخار لینکتون می کنم.....
مرجان مامان پریساجون
3 بهمن 90 22:03
هزار ماشاله به این دخمل گل .الهی 120ساله شی.قبول باشه عزیزم.

sima
3 بهمن 90 22:47
نذرتون قبول ماشالله هزار الله اکبر به این مرسانا ملوس و خوشکل مهسا جون خیلی کار خوبی کردی براش خون ریختی عزیزم بوس بوس عمو بهمن سلام میرسونه


واییییییی سیما جون خیلی خوشحالم کردی خیلی....من ادرس وبت رو گم کرده بودم.....اگر تونستی برام بذار.....
فریبا
4 بهمن 90 0:23
قبول باشه نذرتون.... و چقدر نازن این دو تا فرشته کوچولو... خدا از همه ی بلایا حفظشون کنه..


..........
خاله سمان
4 بهمن 90 3:06
وب قشنگی دارید. البته به خاطر عکسای ناز مرسانا کوچولو.
خدا حفظش کنه براتون.
ما هم یه دخمل تو راه داریم بهمون سرنزنید خوشحال میشیم. مرسی.


مرجان مامان پریساجون
4 بهمن 90 9:15
شرمنده عزیزم،متوجه نشدم آخه پریسا شروع به بهانه گیری کرد رفتم بهش برسم لپ تاپ روشن گذاشته بودم بعدش واسم مهمون اومد الان که ساعت 9صبحه دیدم زحمت کشیده بودی خیلی افسوس خوردم.ایشاله هماهنگ می کنیم سر یه فرصت دیگه می اپیم.ببوس دخمل نازمون رو مرسانای گل رو


ارام
4 بهمن 90 9:41
نذرتون قبول باشه خیلی دخترتون نازه ماشالله به چشماش صدقه یادتون نره


مامی نسیم مامان ملودی
4 بهمن 90 9:59
نذرت قبول عزیزم . انشا الله محافظش باشه . ببوس دخملت و . وای الان مرسانا بوی بع بعی میده خانومی ببلش حموم


مامان خورشید
4 بهمن 90 11:08
سلام عزیزم ماشالله خیلی مرسانا کوچولو نازه منم لینکت کردم


مامان دریا
4 بهمن 90 12:40
ایشالله نذرتون قبول باشه. فدای مرسانای خوشگل و نازم . هزار ماشالله . مامانی حتما واسش اسفند دود کن . بوس واسه مرسانا


تینا
4 بهمن 90 13:34
سلام عزیزم ممنون که به وب دخمل من سر زدی چقدر وبلاگت قشنگه مرسانا خوشگله


الهام مامان رامیلا
4 بهمن 90 13:42
سلام مهسا جان قبول باشه وای که این دوتا دختر عمو چیکار می کنن خدا نگهشون داره مرسانا جون رو ببوس


maman ermia
4 بهمن 90 15:11
دخترتون خیلی ماهه خدا حفظش کنه. نذرتونم قبول حق


گروه بالی گل
4 بهمن 90 18:43
خاطره ای فراموش نشدنی را با گروه بالی گل برای کودکان خود بجای بگذارید حتما ببینید http://badkonak.rzb.ir گروه بالی گل را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم از خدمات ما بهره مند شوند امیدواریم هر روز کامتان شیرین باشد
فرنوش
4 بهمن 90 18:45
مهسا جونم الهی دخملی رو خدا براتون 120 ساله کنه الهی فدات بشم
من تازه فهمیدم که شما کی هستی دختر فریبا جون ؟؟؟؟پارسال مامان می اومدن توی کلوپ ما کلوپ پروازی ها از طرف من به مامان مهربونت خیلی سلام برسون اسم کاربریم گل یاس بود شاید یادشون باشه


آره عزیزم...درست حدس زدی
مهسا
4 بهمن 90 19:01
سلام مهسا جون خوبید؟ نذرتون وعقیقه مرسانا خانومی قبول باشه انشا ا... همیشه سلامت باشه مرسانا جون ماشا ا... نیروانا جون هم خیلی نازهه انشا ا... نیروانا ومرسانا همبازی های خوبی برای هم باشند هردوتاتون رو از راه دور می بوسم راستی مهسا جون من در شهرکرمانشاه هستم فکر می کنم شما مشهد زندگی می کنید اگه اشتباه نکنم درسته؟؟؟؟؟


مرسی از کامنت زیبات مهسا جون..اره عزیزم ما مشهدیم...
معین
4 بهمن 90 20:19
قبول باشه نذرتون.....وچقدرنازن این دوفرشته کوچلو...خداازهمه بلایاحفظشون کنه....تازه چقدرلباساشون بهشون میاد


ممنونم پسر خاله جون
آترینا
4 بهمن 90 20:22
چه قیافه ای گرفته عزیزم
خدا حفظش کنه
سلام
عکساش خیلی نازه سرفرصت باید مطالبشو بخونم


مرسی که اومدی
شهلا
4 بهمن 90 20:29
سلام مهسا جون نذرتون قبول ایشالله سایتو ن همیشه روسر مرسانا جون باشه ماهم روز اربعین ارتین جونو عقیقه کردیم ارتین امروز درست 40 روزشه اینقده خوشمل شده مرسانا جونو ببوس


ای جانم......خدا قبول کنه.....آرتین جون رو ببوس خانومی
مامان امیرناز
4 بهمن 90 20:48
واییییییییییی نمی دونستم این دو تا فرشته دختر عمو هستن الهییییییییییی خدا حفظشون کنه چقد خوبه با این فاصله سنی کم حتما همبازیهای خوبی می شن کلی ذوق کردم از دیدن این دو تا فرشته


بابای مهرسا
4 بهمن 90 20:58
مرسانا جون خیلی خیلی نازه خدا نگهدارش باشه ممنون که به وب مهرسا اومدید خوشحال شدم بازم منتظر حظور گرم شما هستم
khale melika
4 بهمن 90 22:32
ishala nazretoon ghabool bashe


مامان آوینا
4 بهمن 90 23:06
سلام خانومی
قبول باشه انشالله هر چی درد وبلا از مرسانا جون دور باشه
بخورم من این خانوم خانوما رو که داره آش هم میزنه
این بوس هم از طرف آوینا
راستی خانومی مثل اینکه شما مشهد هستین درسته؟
حرم که میرین مارو هم فراموش نکنین


عزیزم ممنونم....نذری قورمه سبزی بود...حتما به بادتون هستیم
مامان آوینا
4 بهمن 90 23:07
راستی مهسا جون تبریک میگم مرسانا جون کاملا شبیه خودتونه برعکس آوینا خانوم که هیچیش به ماماش نبرده وکاملا شبیه باباشه


به خدا نمیدونم بعضی ها میگن شبیه منه بعضی ها میکن بابا مجیده....اما شما که خیلی شبیهین البته از روی عکسی که تو نی نی سایت برنده شدی میگم خانومی
نرگسی
4 بهمن 90 23:46
مرسیییییییی عزیزم
فرناز/مامان ريحانه
5 بهمن 90 2:29
مهساجون نذرتون قبول باشه.

عزيز دلم مرسانا،چقدر تو نازى آخه؟
كم دلبرى كن ميام قورتت ميدمااا
چه لباساى قشنگى دارى مرساناجون، دست مامان فرى درد نكنه.



قربونت برم عزیزم.....ریحانه خوشگل خاله رو ببوس...
محمد
5 بهمن 90 7:51
نذرتون قبول حق
از خدا میخوام همیشه محافظ دختر گلتون وشما باشه
شاد باشید وسلامت


لطف دارین شما....
مامانی فری
5 بهمن 90 9:28
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین

فدات بشم الهی تو این لباس مثل عروسکا شده بودی


هنر دست های مهربون شماست مامان عزیزم ....
مامان رومینا
5 بهمن 90 9:50
نذرتون قبول ایشالا مرسانا جان همیشه سالم باشه قبلا عکسشو تو وب مادرتون دیده بودم.مرسانا دوست داره با رومینا دوست بشه؟


شما لینک شدی....
مامان آوینا
5 بهمن 90 11:03
سلام
مهسا جون ببخشید من فکر کردم آش هم میزنه این خانوم خوشگله
راستی من توی مسابقه نی نی سایت شرکت نکردم حتما کس دیگه ای بوده حالا کی بوده که انقدر شبیه من بوده خدا داند


من شما رو با اون مامان اوینا دیگه(سمانه جون) اشتباه گرفتم عزیزم
گيسو
5 بهمن 90 11:23
salam. khoda hefzesh kone. gorboonesh beram kheily nanazeeeee. akheeeeyyyyyyy


.........
سیندرلا
5 بهمن 90 12:22
فدات شم خوشکل خیلی نازی چه لباسای خوشکلی خیلی ناناز شدی جیگر


دیدار
5 بهمن 90 12:26
شمع جمع شاپرکهایی رضا
ای کلید ساده مشکل گشا
آن گل زیبا گل خوشبو تویی
ای رضا جان، ضامن آهو تویی
با نگاهت چون کبوتر کن، مرا
تا بگیرم اوج، خوشحال و رها

ماشالله به این دختر ناز و زیبا


مامان رومینا
5 بهمن 90 12:27
خانمی شما رو لینک کردم
مهسا
5 بهمن 90 13:15
سلام مهسا جون باعث افتخاره که با بابایی مرسانا جون همشهری هستم انشا ا... اگه به شهر ما اومدید خوشحال می شم همدیگر رو ببینیم بوس
zohre
5 بهمن 90 13:35
سلام مهسای عزیز خسته نباشی.
امیدوارم این کوچولو های نازنین همیشه سلامت باشن و بلا ازشون دور باشه. دست مامی فری هم درد نکنه لباس خیلی قشنگ شده.



طاها
5 بهمن 90 13:42
حتما چقدر اون لحظه خوردنی بوده


مامان الینا
5 بهمن 90 14:39
سلام مهساجون نذرتون قبول انشاالله که خدا همیشه پشت وپناه مرساناجون وخانوادتون باشه چه بع بعی خوشگلی برای مرسانا جون خریدید دستتون درد نکنه چه نی نی های نازی مرسانا منو یاد دختر خواهرم میندازه آخه اون 12 شهریور بدنیا اومده ویک روز باهم اختلاف دارن


مامان کیان و کارین
5 بهمن 90 17:52
مهساجان سلام دخملک نازی داری هزارماشالله ان شالله هزارسال زیرسایه پدرومادرش زندگی کنه مرسی که به ماسرزدی ماهم خوشحال میشیم ازتبادل لینک من هم لینکتون کردم
ثمین
5 بهمن 90 20:24
عجیجم! من عاچق شلوار لی نی نی ها هستم! خیلی بامزه هست!
راستی! قالب نو مبارک!


ممنونم ثمین جون....راستی مدل لباس بافتنیش رو مامان فری از وبلاگ شما برداشته بود....دستت درد نکنه با وبلاگ قشنگت....
مژی جون
5 بهمن 90 22:07
سلاممممم مبارک باشه عقیقه کردن دخمل نازت......
چه عکسای نازیازشون گرفتی خیلی باحاله


راستی دست مامان فری درد نکنه لباسش خیلی خوشمله


خاله نسرین مامان صدف و سپهر
6 بهمن 90 0:49
نذرتون قبول باشه .الهی 120 سال زیر سایه ی بزرگترا سالم و شاد باشین.
چه دعای زیبایی لذت بردم.و اولین بار بود که شنیدم.


مامان شراره
6 بهمن 90 1:16
سلام مهسا جون.قبول باشه نذرتون.
وای عزیزم عکسهاشو ببین.هزارماشالله خیلی نازن.هم مرسانا جون وهم نیروانا جون.راستی باهم چه نسبتی دارن این دوتا نی نی؟
من عاشق عکسات شدم مخصوصا یکی مونده به اخر که انگشتتو کردی دهنت.وای عزیزم چقدر خوشگل شدی تووووووووووووو.ماشالله


عزیزم دختر عمو هستن.......لطف داری چشمات قشنگ میبینه شراره جون
مامان سانلي
6 بهمن 90 2:02
سلام خاله جون خوبي.نظرتون قبول باشه .
فدات شم خاله چه عكساي نازي براش اسفند دود كنين.ميبوسمتون


خاله هدي ياسمين زهرا
6 بهمن 90 8:43
قبول باشه از همگي. مامان فري مثل هميشه سنگ تموم گذاشتين. خوش به حال مرسانا كوچولوي ناز با اين مامان جون درجه يك. درجه يكين همگي
خاله هدي ياسمين زهرا
6 بهمن 90 8:47
خدا همه ني ني ها رو در پناه خودش سالم و شاد حفظ كنه. راستي ميدونستين گوشت عقيقه رو مامان و بابا و مامان بزرگا و بابا بزرگا نبايد بخورن؟ خدا مرسانا و نيروانا جون رو حفظ كنه و انشااله هميشه همگي تون سالم باشين.


مامی نسیم مامان ملودی
6 بهمن 90 9:20
منم مامان فری می خوام


ستاره
6 بهمن 90 10:58
سلام.....
ای جانم.
بسلامتی.
مرساناگلی نیروانا گلی نذرتون قبول.مامانی مهسا نذرتون قبول.
وای چقدشیرینه....
ایشاالله همیشه شادوسالم وپرازانرژی باشین.
لپای دخمل گلی روببوسییییییین
البته آروم میترسم دردش بیاد.دلم نمیادبگم محکم.
مرساناخاله باستایش عمع دوست میشی؟


✿الهام مامان رامیلا ✿
6 بهمن 90 12:34
ما آپیمممممممممممممممم مرساناجون


حتما میام پیشت رامیلا جون
عمه سميرا
6 بهمن 90 13:03
مهسا جون با خوندن خاطراتت خيلي لذت بردم لحظات شيريني رو سپري كردي عزيزم ! انشا... امام رضا نگهدارش باشه . مثل هميشه عكسات جالب و زيبا بود .خدا ازتون قبول كنه .اميدوارم هميشه سالم و پاينده باشي .دوستت دارم .



**
عمه سميرا
6 بهمن 90 13:06
دلم نيامد اينرو نگم مهسا جون خيلي براي عكسا زحمت كشيدي ! همينكه از جاي بچه هاي صحبت كردي معركه بود. مرسانا و نيرواناي عزيزم ماشا... خيلي ماه شدين .


قربونت برم سمیرا جون.....
khale melika
6 بهمن 90 14:16
elahi doret begardam azize delam ke inghad shirini makhsoosan vaghti mikhandi doost daram mohkam to baghalam begiram o fesharet bedam


میترا
7 بهمن 90 1:16
قبول باشه عزیزم.
مامان رومینا
7 بهمن 90 22:19
خصوصی دارید
afshin
8 بهمن 90 0:01
درود يار گرام , بروزم با شير مرد ايران بابک خرم دين : خرمدینان مرگ ابومسلم را انکار کردند و معتقد بودند که ابومسلم بازخواهد گشت تا عدالت را در جهان برقرار نماید. و عکس بابک .. از جنبش‌های دیگر ایرانیان می‌توان به سنباد زرتشتی از ری مازیار ازمازندران،ابوموسلم خراسانی و یعقوب لیث ازسیستان اشاره کرد. che ninihaye khoshgeli
عسل و غزل
8 بهمن 90 2:33
1.چه دخمل ماه و جیگری دارید.خدا حفظش کنه
2.همه چیز رو خیلی قشنگ توضیح دادید طوری که من تونستم همه فضاهایی رو که توش بودید تصور کنم.
3.به وبلاگ گل دخترای من هم سر بزنید باعث هفتخار منه.


لطف داری عزیزم....حتما میام....
خاله شهرزاد قصه گو
8 بهمن 90 10:40
ان شاا... چهار ستون بدنش هميشه سالم باشه دختر نازتون .بوس


rahim
8 بهمن 90 17:53
سلام وبلاگ تون مطاله کردم بسیارجالب بود وخیلی لذت بردم ممنون میشم به ما هم یه بزنی با تشکر


شادي
8 بهمن 90 18:58
مرساناي خوش تيب من
ايشالا هميشه سلامت باشي


مرسی خاله شادی....بهار جون رو یه ماچش کن از طرف من
شادي
8 بهمن 90 19:00
اخ گفتي مهسا جون.
منم حال و هواي اون موقع رو دارم.
هــــــي.يادش بخيـــر...


مروارید مامان آوا
8 بهمن 90 22:58
ای خدا من میمیرم واسه لباس پوشیدن مرسانا جوون
من وبلاگتو و عکسای هنریتو خیلی دوست دارم مامان مهسا


مرسی خانومی
مامانی درسا
9 بهمن 90 1:13
مامانی برای این گل دخترمون اسپند با دود فراوون فراموش نشه لطفا" . ماشاالله اینجا خیلی خوردنی شده . مامان فری عزیزم دست شما هم درد نکنه .


مریم مامان بهراد و آراد
9 بهمن 90 12:34
سلام خیلی دخمل نازی دارید خوشحال می شم به ما هم سر بزنید
من شما رو لینک کردم


لینکیدمت بهار جون
فروغ
9 بهمن 90 17:19
عزیزه دلم اگه بدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود ................

دو شب پیش خواب تو و مامان و بابات رو دیدم ، که هر سه تایی اومدید تهران خونه ی ما - خیلی دلم می خواد بغلت کنم خوشگل خانومییییییییییییییییی

بوس بوس بوس

نذرت قبول مهسا جونی


مامان محمدرضا
10 بهمن 90 12:44
سلام . مرسی از همدردیت . نمی دونم چطوری تحمل کنم . حالا باز خوبه این پسری و لگدا و تکوناش هست . بار قبل که رفت پسری تکون که نمی خورد هیچی اصلا نمی دونستم سالمه یا نه
خاله ندا
16 بهمن 90 0:34
قبول باشه مهسا جون، انشالله هميشه شاد و سلامت باشين بوس گنده سفارشي واسه مرسانا جيگر خاله
مامان رهام
20 بهمن 90 10:33
سلام عزيزم منم با افتخار لينكتون كردم.عزيزم تو اين پست اين حالت ابرا رو چطوري رو عكسا قرار دادي ممنون ميشم جواب بدي عزيزم.دخملت خيلي شبيه خودته مهسا جون