مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

عیدانه ای پر از عکس

1392/3/23 8:06
4,000 بازدید
اشتراک گذاری

 

  یه سلام بهاری به همه ی دوستای عزیز ومهربون .....من رو ببخشین با تاخیرم.....با یک پست پر از عکس الان جبران میکنم....اول از همه میخوام بگم که مرسانا جونم عیدی به یاد موندنی از خاله های نی نی وبلاگی ونی نی سایتی گرفت.....اونم اول شدن دخترم در مسایقه گل های نی نی سایت با53 نفر شرکت کننده و عنوان نی نی وعید  بود...از همین جا دوباره می خوام از عزیزانی که به عروسکم رای دادن تشکر کنم.....ممنونم از همتون

 

 

 کلی عکس در ادامه مطلب 

یادتون نره

 

 قربون خنده هات برم

 

 

 خانوم خانوم ها خیلی علاقه به رانندگی داره

 عزیزم در حال رفتن به 13 بدر

 

 اینم دوست مرسانا جون .....یه کم شبیه همن درسته؟؟؟؟

آرتینا جون 20 روز از دخملی بزرگتره

  عسلک والمان های نوروزی  شهر مشهد١٣٩١

 

 

از حاجی فیروز ها خیلی می ترسید وگریه میکرد....تو رو خدا نگاه کنین چه جوری نگاشون میکنه...قربونت برم.....

تلویزیونی که اکواریوم بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (90)

مامان ساینا
21 فروردین 91 20:17
خیلی عکس های خوشگلی هستند. قربون خنده هات خاله جون. چقدر تو نازی ماشاله. ولی خودمونیم ها خیلی شبیه مامان مهسا شدی


نسترن
21 فروردین 91 20:20
ای جونم باید هم اول میشد اخه خیلی عکساش خوشگل هستند




الهام مامان رامیلا
21 فروردین 91 20:40
سلام مهسا جان خیلی عکسا قشنگ بود خیلی چه جاهای قشنگی به به خوش بحالتون مشهد خیلی قشنگه مرسانا جونمم که عالی بود


مامان آتین
21 فروردین 91 20:55
خوشگل تر ، ناناس تر ، شیرینتر و خوردنی تر از همیشهههههههههههههههه
بووووس واسه مرسانای خوشمل


ممنونم نظر لطفته مهربون
مامان آتین
21 فروردین 91 20:56
راستی با آرتینا کوچولو خیلی به هم شبیهن


)
نسترن(مامان نیروانا)
21 فروردین 91 20:59
ووووووووووااااااااای مهسا جون عکسا خیلی قشنگ بودن...مخصوصا عکس با پیانو...برنده شدنت هم مبارک عسلم...


سمیرا
21 فروردین 91 21:16
بابای ملیسا
21 فروردین 91 21:52
با سلام . ضمن عرض تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون . خوشحال میشم به وبلاگ ملیسا سری بزنید و با ثبت یک یادگاری دنیای قشنگش رو خاطره انگیز تر کنید .


حتما خوشحال میشم
نرگسی
21 فروردین 91 21:55
مبارک باشه اول شدنت .. عکسها مثل همیشه ماه بودن عزیز دلمممممممممم .. بوس بوس ..


:
نرگسی
21 فروردین 91 22:04
نرگسی
21 فروردین 91 22:05
عاششششششق این پیرهنتم ..
مهسا مامان مرسانا
21 فروردین 91 22:16
http://www.donyayekodak.com/culture/poetry/poetry.htm
مهلا
21 فروردین 91 22:30
قربون این دخمل خنده رو بشم که همش میخنده .
معلومه که از الان به زیورالات علاقه داره .
اسپند یادت نره براش دود کنی .




نایسل
21 فروردین 91 23:02
سلام خانوم سال نوت مبارکککک مرسی بهم سر زذی
جیگگگرتت خوبهههه
بوسسس عشقم


mAhyA
21 فروردین 91 23:04
خیلییییییییی دوست دارم...
این المان های نوروزی رو کدوم منطقه شهر میزنن معمولا؟؟


عزیزم در تمام سطح شهر مشهد نصب می کنن....البته از وقتی پاینخت معنوی شده اینقدر عید ها بهش میرسن....
مامان محمدرضا (هدی)
22 فروردین 91 0:25
سلام به مرسانا جون و مامان عزیز. چه دخمله نانازی می بوسمش این جیگرو .اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم


عزیزم خیلی خوش اومدی....آدرس وبلاگت رو نتونستم پیدا کنم...ممنون میشم درستش رو برام بذاری
مامان علي خوشتيپ
22 فروردین 91 0:42
مباركه اول شدنتون.حقتونه مطمئنا
خيلي عكسا خوشگلن.
با اجازه شما رو لينك كردم


منم با افتخار لینکت کردم خانومم
میترا
22 فروردین 91 0:58
خیلی قشنگ بود. من عاشق اون عکسش که مروارید رو سرش گذاشتی شدم. مثل فرشته ها شده. من بعضی از این المان ها رو ندیده بودم... کجا بوده؟؟؟


عزیزم بگو کدومش تا من بگم....
فرناز/ مامان ریحانه
22 فروردین 91 1:17
مرسانای نازنازی مبارک باشه اول شدنت خاله. بایدم اول بشی با این لباسای خوشگل محلی

مهسا جونم باور کن هر شب بهت سر می زنم اما با موبایل میام و همیشه نمی تونم کامنت بذارم. شرمنده ام دیگه.
7 ماهگی مرساناجون رو هم تبریک میگم تا می تونی عکسای قشنگ از توپول خانوم بگیر.

ریحانه از 7 ماهگی تا حالا وزنش تقریبا ثابت شده به خاطر دندون درآوردن و سرماخوردگی.
اما قدش بلندترشده و خیلی لاغر به نظر میرسه
همش میگم کاش بیشتر عکس لختی ازش می گرفتم.
مراقب گل نازم باش بازم شرمنده از اینکه اکثرا خاموش میام و می رم.


قربونت برم خوشحالم میکنی خانومی ......مرسانا هم زیاد توپول نیست بچه ام
عسل و غزل
22 فروردین 91 1:19
بفرما گردنبند خانوم طلا


عسل و غزل
22 فروردین 91 1:20
آفرین به این مامان باحوصله و با سلیقه و هزار آفرین به این دخمل خوشگل و صبور
نگین مامان رادین
22 فروردین 91 2:39
الاهی فدای دخمل خوشگل و خوشتیپ و خوشخنده ام بشم من خیلی ماهی دوست دارم هوارتا
H.M
22 فروردین 91 6:26
دخترما مثل گُله ....مثل یه شاخه سنبله…خوشگل ونازوتپله…
موهاش تميزودندوناش سفيده.....لباسشو مامان اتو كشيده....
بچه به اين مرتبي كي ديده هان كي ديده....بَه كه چه نازنينه.... مثل عسل شيرينه....بين همه بچه ها راستي كه بهترينههههه.... حرف بزرگتراشو چه خوب شنيده... به درسومشقاشم كه رسيده...
بچه به اين با أدبي كي ديده هان كي ديده...


سلاممممممممم
من اومدمواي چ خبره
برام آب قند بيارين من غش و ضعف كردم
واي اين حوريه بهشتيه
مرسانااااا عزيز دل خاله تو كه ميدونييييي قلب خاله ضعيفه

هي دلبري كن/ هي ناز كن/
هي با اون خنده هات دلمو آب كن /
هي لباساي ناز بپوشو دلمو بي تاب كن

واي ديوونتتتتت شدمممم خوشكل من

بچلونمتتتتتتت

آخه خانوم خانوما ترس نداره كه....
اين حاجي فيروزه سالي يه روزه عينه بابانوئله فقط بنده خدا خواسته برنزه شه زياد زغالي شده

به مامان بابا سلام برسوننننن

رفتي حرم دعا يادت نره فداتتت

هزار ماشالله هزار الله اكبر

بلند بگو ماشالله
هركي نگه ماشالله سوسكه گازش بگيرهههه ايشالله

هميشه شادوسالمممم باشين مامان مهسا اسفند يادت نره مادرخانومي

درپناه خدايي كه نزديكمونه و هوامون شش دُنگ داره



مثل همیشه با کامنت پر از مهرت من رو شرمنده کردی عزیزم
مامان سونیا
22 فروردین 91 8:18
وای جه عکسای خوشگلی خیلی ناز شده عکسای خوشگل خانم


مامان تیارا
22 فروردین 91 8:25
ووووووووووووووووویییییییی مثل همیشه جیگر وخوردنی .فدات بشم عزیزم که اینقدر نانازی.اول شدنت مبارک انشاءاله تو همه مراحل زندگیت موفقو پیروز واول باشی عزیز دلم


مرسی عزیزم
پگاه
22 فروردین 91 8:37
وااااااااااااااای خدایا من دیگه نمی دونم چی بگم .امروز کلی شارژ شدم الان آماده ام که یه روز پرکار داشته باشم.قربون اون صورت خوشگلت برم عزیز دلم اول شدنت مبارک ان شااله همیشه و تو همه چیز اول باشی.مهسا جونم اسفند یادت نره توروخدا .هردوتون رو میبوسم


وایییییییییییی خانومی ممنونم از کامنت پر مهرت .....می بوسمت
sin sin
22 فروردین 91 8:57
elaaaaaaaahi cheghad az haji firooza tarside
aval shodanesh mobaraaaaaak

cheghad shabihe hamanan!!! familetoone???:


نه بابا همینجوری تو 13 بدر هم رو دیدیم...برای خودمون هم خیلی جالب بود انگار خواهر بودن
مامي نسيم ( مامان ملودي )
22 فروردین 91 9:04
الهي من فداي اون ژستات بشم. خوردني. عسل. آبنبات . خوب حق داره بترسه از حاجي فيروزا. سياهن. آدم ميترسه مامان مهسا اسفند يادت نره لطفاً واسه خوشگل خانوم ما.


عمه سميرا
22 فروردین 91 9:39
اين رو بايد همه دنيا بدونه كه كلا معتمدي ها هميشه اول ميشن اين براي شوخي بود!! من هم بهت تبريك ميگم و از زحمات تو و مجيد جان تشكر مي كنم ! دوستتون دارم


آره عمه جون در این شکی نیست که همیشه اولن.....فدای تو
عمه سميرا
22 فروردین 91 9:41
يادم رفت بگم !! اگه تو مسابقه شهرداري هم شركت مي كردين اول مي شديد ! چون عكساي دختر گلم واقعا با اين تزئينات ايام عيد تكه!! خيلي زيبا و با سليقه بود.كلي كيف كردم


مامان شایان
22 فروردین 91 11:09
مهسا جان دخملتون خیلی نازه. خدا واستون نگهدارش باشه . منم مامان شایانم. مشهدیم. از اشناییت خوشحال شدم. به ما هم سر بزن. در ضمن با اجازت لینکت میکنم.


ممنونم عزیزم......با افتخار لینکت کردم منم
مامان پارسا جیگر
22 فروردین 91 12:46
قربونت برم الهی عزیزم تو چقدر ناز و خوشگل شدی معلومه که باید اولم بشی


مامی فرزاد فروزان
22 فروردین 91 13:23
سلام چه عکسای خوشگلی داری

اول شدنت توی نی نی مبارک باشه

لباسش هم خیلی قشنگ بود



مامان آرتین
22 فروردین 91 13:51
مبارک باشه عسلم
خیلی ناز شدی تو عکسهات


0
مامان الینا
22 فروردین 91 14:12
سلام
سال نوووووووووووو مبارک سال خوبی داشته باشید
ووووووووووووواااای چه عکسای خوشگلی البته همش به خاطر اینه که خودت خیلی نازززززززی عزیزم
دوستتم که حسابی شکل خودته



آنی(وفا)
22 فروردین 91 16:43
ماشاا... باشه به این دخمل نازت, تبریک واسه پیروزی و اول شدنش.


مریم مامان بهراد و اراد
22 فروردین 91 18:17
سلام خانومی ماشالله خوب همت کردی و عکس انداختی با هفت سین ها من هر روز که می رفتیم بیرون به مهدی می گفتم یادت باشه حتما از آراد و بهراد با این هفت سینها عکس بگیریم و آخر هم یادمون رفت خیلی دخملی ناز افتاده توی همه عکسها


مامان انیسا
22 فروردین 91 20:00
وای چه عکسایی!مثل اینکه حسابی بهت خوش گذشته عروسک کوچولوی ناز


مامان آوینا
22 فروردین 91 22:47
سلام به به چه خانمی شده این مرسانا
چه عکسهای خوشگلی هفت ماهگیتم مبارک عسل خانوم دلم میخواد یهگاز محکم ازت می گرفتم خوشگلم
امیدوارم سال جدید براتون پر از خیر وشادی باشه


مامان شهلای ارتین
22 فروردین 91 22:48
عزیزمیییییییییی چه لباسای خوشملی فدات شم بایدم اول میشدی جیگر طلا با اون مامان و بابایی با سلیقه ات عزیزم مبارکت باشه گلم دست مامان مهسا و بابا مجید گل درد نکنه


مامان رادمهر
22 فروردین 91 22:52
خیلی ناز بودن :

عسل و غزل
22 فروردین 91 23:35
___________________________________$$ _________________________________$$$ _______________________________$$$$ ____________________________$$$$$$ __________________________$$$$$$$ ________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$ ______________$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$ ____________$$$$$$$ ___________$$$$$$$ __________$$$$$$ __________$$$$$ _________$$$$$ _________$$$$ ________$$$$ ________$$$$ ________$$$ ________$$$ _________$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$ _____$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________$$$$ __________$$$
مامانی فری
22 فروردین 91 23:53
به به مامان مهسا کولاک کرده وحسابی سوپرایز شدیم باریکلا به این مامان باسلیقه و بابای خوش ذوق که وقت گذاشته دستتون درد نکنه کلی لذت بردم از دیدن عکسها D>

عسلم اول شدنت تو مسابقه رو بهت تبریک میگم اینشالله همیشه مقام کسب کنی و مارو خوشحال کنی قربونت برم که هرچی عکسهاتو نگاه میکنم سیر نمیشم مامان فری فدات بشه عزیزم خوشگلم قند و نباتم شکرم که روزبروزشیرینتر میشی hr]


*







مرسی مامان مهربون
میترا
23 فروردین 91 0:55
حاجی فیروز, سبدی که توش نون بود, مترسکی که من عکس گرفتن جلوی در پارک ملت بود ولی این یه جای دیگه است


مامان شراره
23 فروردین 91 2:30
ای جانم.عجب دختر خنده روییی.
عزیزممممممممممم.ماشالله خیلی خوشگل شده
راستی اول شدنتون هم مبارکه.ایشالله روزی برسه که خبر اول شدن مرسانا رو تو کنکور بهمون بدی


ای شاالله:
zohre
23 فروردین 91 7:58
عاشقتم که همه جا میخندی
اول شدنت مبارک خاله جون
از دیدن عکسا سیر نمیشه آدم


مامان نیکان
23 فروردین 91 8:22
سلام من تازه با صفحه تون آشنا شدم عکسها واقعا زیبا بود موفق باشید


فروغ
23 فروردین 91 11:23
عزیزممممممممم عاشق خودت و مامان گلتم

فدای تو خاله جون - امیدوارم که همیشه و همه جا با مامان گلت بهت خوش بگذره عسل طلا


محمد
23 فروردین 91 13:31
خیلی خیلی قشنگ بودن . مخصوصا اون عکس سه نفریتون.
در کنار هم شاد باشید وسلامت


مامان فافا
23 فروردین 91 14:58
اول شدن مرسانا خانم مبارک
مرسانای عزیز همسن دختر ماست. دختر ما متولد 10 شهریوره
با اجازه لینک شدین:
به ما هم سر بزنید


ممنون که اومدی
صوفیا
23 فروردین 91 17:08
مبارکه . عزیزم هم خودش خوشگله هم عکساش


بهار(مامانی شهراد)
23 فروردین 91 17:28
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ آپم و منتظر
samaneh
23 فروردین 91 19:37
من عاااااااااااااااااااشق این والمانهای خوشگل مشهدم

پیارسال مثل الان زیاد نبود
یه دوچرخه خیلی بزرگ بود با یه مشمع ماهی و نون خیلییییییییییی خوشگل بود

دخملی خوشتیپ و قربون و با عکسهای خوشگلش


نسیم مامان کانی
23 فروردین 91 21:36
مرسانا کوچولو اول شدنت مبارک باشه خانومی عکسها هم عالی بودن
مامان رومینا
23 فروردین 91 22:20
عکسا خیلی قشنگ بودن.مرسانا هم مثل رومینا عاشق رانندگی و میبینم که باباهاشون بدجور عادتشون دادن
پریسا مامی صدرا و صهبا
23 فروردین 91 23:08
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی. راستی من مشهدی نیستم ولی مشهدی ها رو دوست دارم و کلا اکثر محلهای مشهد را به خوبی می شناسم. من حدود 3 سال ایران گردی داشتم و اکثر شهرهای ایران را دیدم و کاملا می شناسم.
پریسا مامی صدرا و صهبا
23 فروردین 91 23:20
راستی مهسا جون اگه دوست داشتی عکسهای گلت رو تو وبم بگذارم کدهاشو برام بفرست. تا با وجود دختر گلت وبلاگم عطر مرساناجون رو بگیره. دختر نازی داری خدا حفظش کنه.راستی به وبلاگ کوچولوهام هم سربزن ونظرت رو بگو


پریسا مامی صدرا و صهبا
24 فروردین 91 0:08
مهساجان ممنونم از عکسهای زیبات .تو وبلاگم گذاشتم.منتظر دیگر کارهای زیبایت هستم
پریسا مامی صدرا و صهبا
24 فروردین 91 0:09
دوستان می خواهم در این وبلاگ مسابقه عکس کودک بگذارم در صورت تمایل کد عکسهای کوچولوتون رو بفرستید. قوانین ارسال عکس: عکس ها با کیفیت و بدون طراحی و روتوش ( فتوشاپ, زیباسازی عکس و قاب های آماده) باشد. دوستانی که عکس هایشان را ارسال می کنند از روز ارسال عکس تا مهلت پایانی می تواند در وبلاگ خود شروع به تبلیغ کند. هر شرکت کننده فقط یک عکس می تواند قرار دهد. دوستانی که می خواهند رای دهند باید آدرس وبلاگ خود را قرار دهد. از هر وبلاگ فقط یک رای منظور می شود. تاریخ و ساعت اعلام موضوع مسابقه بعدی توسط شخص برنده می باشد. عکسهای آتلیه مورد قبول نمی باشد. مهلت ارسال عکس : ازتاریخ 25 /1/91 تا 30/1/91 می باشد. موضوع مسابقه : نی نی متفکر جایزه مسابقه: طراحی تقویم ٩١ با عکس نی نی http://noruz1391.niniweblog.com/
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 فروردین 91 1:28
مرسانای نازنازی مبارک باشه اول شدنت خیلی عکسا قشنگ بود خیلی چه جاهای قشنگی
حدیث مامان حارث
24 فروردین 91 9:11
سلام عزیزم خوبی عکساش خیلی عالی بود مبارک باشه اول شدنت خاله سیار خوشحال شدم,و کلی انرزی مثبت گرفتم بیا پیشمون
نایسل
24 فروردین 91 10:41
مبارک باشه اول شدنت عروسکککک ناززززززز قربونش برم شما مشهدددد اومدین نیشابورم میاومدین دیگه راهی نبود که قربونت برم
نایسل
24 فروردین 91 10:42
مشهد امسال ترکونده بود همه جاش از این جور چیزا بود شوشو ی من به جای رانندگی هی با دستش میزد به من میگفت اینو ببین اونو ببین خیلی خوشمل
نایسل
24 فروردین 91 10:43
اوخی طفلک من چه ترسیده
مامانی درسا
24 فروردین 91 10:50
عزیزم مثل ماه شدی . خوشگل خاله . مامانی عکساش خیلی خوشگله . مامانی من نمیدونستم که به دخترم رای بدم . ولی خوشحالم دخملی اول شده اگه دوباره مسابقه شرکت کرد حتما" خبرم کن . یه دنیا بوس واسه مرسانای خاله
mamani helena
24 فروردین 91 11:31
salam mahsa joon mashala har roz in dokhmali khordani tar mishe barande shodanesho tabrik migam enshala movafaghiyat haye roz afzoon bebos in asaliyo
حامد
24 فروردین 91 12:28
سلام تبریک میگم 7 ماهگی مرسانا رو .. امیدوارم 120 ساله بشه
نایسل
24 فروردین 91 12:31
ا من نمیدونستم مامانش دوتاشون هم خوشگل هستن وای قربونت برم تو مشهدی آخی من نمیدونستم
sara
24 فروردین 91 20:10
سلااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام مهسا جون خوبی؟مرسانا جونم خوبه؟ببخش تروخدا که نیومدم عزیزم
آخه اصلا اعصاب نداشتم ولی دیگه از این به بعد بیشتر میام قربونت برم



khale melika
24 فروردین 91 20:52
fadat besham azize khale delam barat ye zare shode makhsoosan ba didan in axaye khoshmelet rasty aval shodanet ham mobarak bashe nafasam
مامان خورشید
25 فروردین 91 1:30
قربونت بشم که اول شدی عسلم بووووسسسسس بایدم اول می شدی مثل ماه می مونی
باران پاییزی
25 فروردین 91 18:20
سلام چه عکسای خوشگلی ماشالا به این دختر کوچولوی ناز و قشنگ
مائده
25 فروردین 91 21:39
ماشالا چه دخمل ناز و خوشگلي.هفت ماهگيش مبارك ايشالا ١٢٠ سالگيش
مهسا
26 فروردین 91 19:44
سلام مهسا جون خوبید؟قربون این خانوم گل برم من حسابی شیرین و شیطون شده عزیزخاله قربون دست کوچولوت برم من عسلم خیلی دوست دارم راستی تبریک می گم خانومی انشا ا... همیشه موفق باشی می بوسمت گل من
مامان مصطفی و مهسا
26 فروردین 91 23:41
سلام
خیلی عکسها ناناز بود
ولی بگو ببینم اون سبد نون کجا بود ما که مشهدیم ندیدیم؟


عزیزم توی بلوار پیروزی جدیدا بازار تره بار مربوط به شهرداری باز شده که اون سبد اونجاست هنوزم هست
نگین مامان رادین
27 فروردین 91 2:19
عزیزم تبریک می گم بهت ایشاالله تو همه ی مراحل زندگیت موفق بشی،خوب با این همه خوشگلی که شما داری باید هم اول میشدی گل دخمل
فهيمه و صدرا
27 فروردین 91 9:07
خداييش هيچ جا شبيه مشهد نبود دستت شهردار درد نكنه ههههههههههههههه دخملي ناز و ببوسش راستي زيرش مي نوشتي اين آلماها هركدوم واسه كدوم منطقه مشهده
h&T
27 فروردین 91 10:30
خوشگلم چنر روز پیش داشتم راجب تو مامان و بابا بزرگ با سلیقه ات برای مامانم تعریف میکردم خوشم میاد از این همه ذوق و سلیقه ای که برات به کار میبرند بوس فراوان
بهار(مامانی شهراد)
27 فروردین 91 12:02
سلام عزیزمخوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم که همیشه بهمون سر میزنید وبه فکرمون هستین.بابت احوالپرسی تون هم ممنونمدختر گلمو به جای من 1000 تا ماچش کن. . .


مرجان مامان پریساجون
27 فروردین 91 12:13
مبارکه عزیزم همیشه و در تمام مراحل زندگیت اول باشی مرساناجون
مامان سمانه
27 فروردین 91 14:39
وای وای از دست این جیگر طلا با این عکسهاش و دلبریهاش خیلی نا نازی جیگر طلا من یکی از طرفدارهای مرسانا با این چشمهای نازش هستم همیشه براش لا حول ولا میخونم مهسا جون همیشه براش اسفند دود کن
مامان سمانه
27 فروردین 91 14:42
تازه همیشه میام به وبش سر میزنم آخه خیلی دوسش دارم امروزم لینکش کردم و ممنون از اینکه به ما هم سر زدید بوس برای مرسانا و مامان نازش
ثمين
28 فروردین 91 13:56
عجيجم! چ عكساي خوكشلي!
مامان ثنا و ثمین
28 فروردین 91 16:36
عروسکم هفت ماهگیت هم مبالکه خدا حفظت کنه برای مامان و بابای مهربونت
مامان طاها
28 فروردین 91 18:07
چه عکس های نازی
مامان امیرناز
28 فروردین 91 18:54
سلام عزیزم مثل همیشه مامانت عکسای خوشگلی ازت گرفته همیشه به سفر ماهم خوش باشی همیشه
مامان سایان
29 فروردین 91 21:14
ااااااااااااااای جون اااااااااااااای جونم به این دخمل دوست داشتنی مامانش اجازه هست از اون لپااااااش یه گاااااااز بگیرم ؟؟؟؟
فهیمه مامان عرفان
30 فروردین 91 12:08
عکسای خیلی قشنگی بودن..
مامان رهام
31 فروردین 91 10:38
خيلي عكساتون خشگل بودن
آزی مامان آرتینا
5 اردیبهشت 91 10:38
عزیزم خیلی قشنگن ! هم خودت و هم عکسات و هم سفره هفسین ! دست مامانی درد نکنه