مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

8 ماهگی +مسافرت اردی بهشت 91

1392/3/22 8:00
2,821 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

نفسم ،امیدم،زندگیم،عشقم

 شکلکهای جالب و متنوع آروین ماهگیت مبارک

سلام به همه ی خاله های مهربون ودوست داشتنی نی نی وبلاگی......معذرت میخوام بابت غیبتی که داشتیم....عروسکم رفته بود مسافرت از6/2/91 الی 11/2/91......دومین باری بود که میرفت شمال.....جاتون خالی.....خیلی خوش گذشت....هشتیمین ماهگرد عزیزترینم مصادف شد با مسافرت ما....عکس های سفر رو به دلیل حجم بالا در ادامه مطلب گذاشتم....

ادامه مطلب فراموش نشه

 

 

نمک آبرود-٩/٢/٩١

 

 

 

چالوس-٧/٢/٩١

 

 

نمک آبرود

 

 

ساحل رادیو دریا چالوس

 

دخملی با دیدن دریا ذوق زده میشد

 

 

ساحل نکاء-11/2/91

 

 

خواب فرشته در ماشین موقع برگشتن

نیشخندراستی تا یادم نرفته بگم این سفر خیلی پر بار بود .....عروسک دس دسی ونی نای نای کردن یاد گرفتنیشخند
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

مامان آرتین
12 اردیبهشت 91 21:54
هشت ماهگیت مبارک عروسکم خوشحالم که بهت خوش گذشته
الهام مامان رامیلا
12 اردیبهشت 91 22:06
سلام ای جانم خیلی خوب بود خیلی همیشه به گردش مهسا جان مرساناجان 8 ماهگیت هم مبارک عزیزم
بابائی احمد
12 اردیبهشت 91 22:06
عکسهای عروسکم بسیار هنرمندانه و جالب گرفته شده واز دیدنش نهایت لذت را بردم و در جوار شما عزیزانم خیلی خوش گذشت.خدا همیشه پشت و پناهتان باشد


****
مامان ساینا
12 اردیبهشت 91 22:31
همیشه به سفر خاله جون. چه عکسای نازی. فدای خوابیدنت
متین مامی ایلیا
12 اردیبهشت 91 23:02
8 ماهگیت مبارک عروسکم ایشالا همیشه شاده شاده شاد باشی
عسل و غزل
12 اردیبهشت 91 23:28
چه عکسای خوشگلی به خصوص اون عکسی که تو پست ثابت گذاشتید مرسانا جونم روز به روز داره خوشگلتر میشه ماشالا چه موهاش بلند شده قربونش برم
مهلا
13 اردیبهشت 91 0:00
هشت ماهگی دخملی مبارک باشه تیپاش منو کشته مخصوصا اون لباس صورتی خالدار که دستای نازشو کرده تو جیبش.
مامان آتین
13 اردیبهشت 91 0:18
عکساش خیلی خوشگل شدنننننننننننن 8 ماهگیت مباااااارک خوشمزهههههههه
مامان انیسا
13 اردیبهشت 91 0:20
وای چه ناز شدی چه لباس خوشملی داری خاله .عزیزم هشت ماهگیت مبارک
میترا
13 اردیبهشت 91 3:03
الهییییییییییییی چقدر خوشگلن عکساش. دست عکاس درد نکنه. ماشاالله هر روز داره خوشگل تر میشه
مامان سمانه
13 اردیبهشت 91 3:22
وای قربونت بره خاله که اینقدر خوشگل و نازی چه کیفی داره جشن ماهگرد اونم لب ساحل خوش به حال دختری مبارکت باشه خاله جون و همیشه تفریح و خوش گذرونی باشه
نرگسی
13 اردیبهشت 91 8:56
همیشه به خوشی ایشالله .. چه عکسای خوشگلی .. 8 ماهگیت هم مبارک عسلی ..
عمه سميرا
13 اردیبهشت 91 10:19
هشت ماهگيت مبارك باشه! ايشا... 80 ساله شي ! قربون اون مامان و باباي با احساس كه حتي تو مسافرت هم ماهگرد دخترشون يادشون نمي ره!! با اين عكساي خوشگل حيفه كه ذخيره نشن!!!


عمه سميرا
13 اردیبهشت 91 10:24
راستي اون عكس لب دريا كه مرسانا جون ذوق كرده معركه معركه شده!! دوست دارم گازش بگيرم !! قربونش بشم من
مامان رهام
13 اردیبهشت 91 11:05
سلام مهسا جون هميشه به گردش.عكساي مرسانا جونم مثل هميشه فوق العاده بودن=
sin sin
13 اردیبهشت 91 11:15
8mahegie dokhmalimoon mobaraaaaaaaaak ishala 888 sale beshiiiiii aksat kheyli khoshgel moshgel bood khanoomi
sin sin
13 اردیبهشت 91 11:17
mahsa jooooooooooooooooooooooooon
mishe ye gaz az lope dokhmali be man bedi?
lotfaaaaaaaaan


مامان اسرا سالاری
13 اردیبهشت 91 13:17
سلام مرسانا خانم خیلی نازی خاله ایشاالله همیشه سلامت باشی و مامان و بابات هم کنار تو شاد باشن به ما سر بزن گلم
فروغ
13 اردیبهشت 91 13:35
فرشته ی نانازی هشت ماهگیت مبارک باشه عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم امیدوارم که همیشه به سفرهای خوب خوب بری و دل مامان و بابات هم با دیدن شادی و خنده های زیبات شاد بشه
مروارید مامان آوا
13 اردیبهشت 91 13:41
ای جااااااااااااان من این دختر شما رو میخورم آخرش
مهسا
13 اردیبهشت 91 15:14
سلام انشاا... همیشه به خوش گذرونی عسلم 8 ماهگیت مبارک ماشا ا.... دیگه خانمی شده قربونت برم من عاشق تمام عکساتم ومخصوصا عکس 7 ادامه مطلب قربونت برم من بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان طاها
13 اردیبهشت 91 19:59
این دختر نازت مثل همیشه عکساش عالی بود خیلی خوشمله براش اسفند بدود ویه بوس محکمش کن اینجوری
آلا
13 اردیبهشت 91 21:22
چقد این رنگ بهش میاد
نسترن(مامان نیروانا)
13 اردیبهشت 91 22:03
مرسانا جون همیشه به گردش و مسافرت باشی عزیزم...8 ماهگیت مبارک...عکساتم خیییییییییییییییلی قشنگ بودن خاله جونیاد مسافرت شمال به خیر
مامان بهی
13 اردیبهشت 91 23:15
وااااااای مرسانا جونی 8 ماهگیت مبارک باشه عسلم مهسا جونی از آشنایی با شما خوش وقتم خوشحال می شم شما هم به ما بسرییید ای ول مرسانای رقاص
مامان کیان
13 اردیبهشت 91 23:32
هزار ماشاالله خدا براتون حفظش کنه عکسها خیلی قشنگ بودن
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 اردیبهشت 91 8:12
آخه خوردني . چقدر تو نازي عزيزم. مهسا جون شايد بگي دروغ ميگه اما همون قدر كه ديدن عكساي ملودي برام لذت بخشه عكساي مرسانا رو هم كه ميبينم فوق العاده خوشحال ميشم و روزم قشنگ ميشه. اگه اومدم مشهد حتما ميخوام اين فرشته ناز و ببينم .
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 اردیبهشت 91 8:13
هشت ماهگيت مبارك . همچنين دس دسي و ني ناي ناي. معلومه ديگهع طي مسير حتماً فول آهنگ قري گذاشتن همين باعث شده بچمون استعداداش شكوفا شه.
مامان علي خوشتيپ
14 اردیبهشت 91 8:35
هميشه به سفر 8 ماهگيت مبارك خوشگل خاله عكسا خيلي خوشگل بودن به خصوص اوني كه با پيرهن صورتي خال خالي گرفته شدهمرسانا خيلي شبيه خودته مهسا جون براي خاله دس دسي و ني ناي ناي ميكني؟
عمه آتنا
14 اردیبهشت 91 13:52
همیشه به تفریح مرسانا کوشولو
مامان ساینا
14 اردیبهشت 91 14:32
اون دفعه ذوق زده شدم یادم رفت بگم هشت ماهگی مبارک خاله جون.
فرنوش
14 اردیبهشت 91 15:08
سلام مهسا جونم خوبی ؟دخملی خوبه ؟ای جانم خاله چقدر خانم شدی هههههههه وووووووووویی من عاشق اون عکست که دستتو کردی تو جیبت شدم الهی دورت بگردم عروسک مهسا جونم به مامان خیلی سلام برسون
مامانی فری
14 اردیبهشت 91 17:02
عمرم عشقم نفسم عسلم شکلاتم فدات بشم که تو سفر همراه ما بودی و اصلا اذیت نکردی و با وجودتو فرشته مهربون لذت سفر برای ما دو چندان بود خدا حفظت کنه عروسک
مائده
14 اردیبهشت 91 18:27
هشت ماهگيت مبارك مرسانا خوشگله،منم مثل تو عاششششششششق دريام
H.M
14 اردیبهشت 91 18:44
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ 

بِأَبصرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و

یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا 

هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین

سلام

يوهووووو

پخ من اومدم

خوبيننننن

اين دختره چ نازهعروسكه بامزه

پرنسس جونم ماهگرد ٨ مبارك ايشالله١٠٠ سالگيت خاله

ايشالله هميشه به سفر و شادي جاي منم صفا كردي قلبونت

دوست دارم واي چ دلبرتر شدي توي عكسات

جيگر خالهههههههه فداتتتتتتتتتت قلبونتتتتتتتت

اي جونم. عزيزم


اى جونم

قدمات رو چشام بیا و مهمونم شو

گرمی خونم شو

ببین پریشون دلم بیا آرومم کن

ای جونم

میخوام عطر تنت بپیچه تو خونه م

تو که نیستی یه سرگردون دیوونم

ای جونم، بیا که داغونم

ای جونم عمرم نفسم عشقم

تویى همه کسم

آی که چه خوشحالم تورودارم

ای جونم...

ای جونم دلیل بودنم عشقت

مثه خون تو تنم

آی که چه خوشحالم تورو دارم

ای جونم...

 

ای جونم

خزونم بی تو ابر پره بارونم

بیا جونم

بیا که قدر بودنتو میدونم

میدونی اگه بگی که می مونى

منو به هرچی میخوام می رسونى

تو که جونى بیا بگو که می مونى

جونم عمرم نفسم عشقم

تویى همه کسم

آی که چه خوشحالم تورو دارم

ای جونم...

ای جونم دلیل بودنم عشقت

مثه خون تو تنم

آی که چه خوشحالم تورو دارم

ای جونم

 

ای جونم

من این حس قشنگ به تو مدیونم

میدونم تا دنیا باشه عاشق تو می مونم

میدونم می مونم

ای جونم عمرم نفسم عشقم

تویى همه کسم

آی که چه خوشحالم تورو دارم

ای جونم...

ای جونم دلیل بودنم عشقت

مثه خون تو تنم

آی که چه خوشحالم تورو دارم

ای جونم...  

㋡بــاے


عزیزمییییییییییییییییییییی خانومی......خیلی دوست دارم این کامنت های قشنگ وبا احساست رو....شرمنده من اسم کوچیک شما رو هم نمی دونم......خیلی دوست دارم هر موقع اومدی مشهد ازنزدیک زیارتت کنم گلم.....میبوسمت .....
مامان بابای الیسا
14 اردیبهشت 91 22:55
واااای قربون خندهات برم چه ناز میخندی دخملی تولد 8 ماهگیتم مبارک عزیزم .
مامان شراره
14 اردیبهشت 91 23:29
ای جانم.ببین چه خانومی شده برا خودش. مهسا جان بالاخره تونستی موهاشو مدل خرگوشی ببندی؟ مثل عسل من که هی ارزومون بود که موهاش بلند بشه وبراش خرگوشی ببندیم
بابای ملیسا
15 اردیبهشت 91 0:03
سلام . باز هم مثل همیشه زیبا و قشنگ نوشتید. وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر هم بدید . ممنونم .
فرزانه
15 اردیبهشت 91 11:27
سلام شمابا افتخار لينگ شديد خوشحال مي شم به وبلاگم سري بزنيد راستي مرساناجون خيلي خوشكله،هزار ماشالا
مامان پارسا جیگر
15 اردیبهشت 91 16:52
چقدر خوشگل شده این عروسکمون قربونت برم من 8 ماهگیت مبارک مامانی چه عکسهای هنری و خوشگلی گرفتی خوشحالم که بهتون خوش گذشته.
شادي
15 اردیبهشت 91 17:18
اخه تو چرا انقدر نازي كوشولو؟
طاها
15 اردیبهشت 91 17:19
8ماهگیت مبارک
مامان رادمهر
15 اردیبهشت 91 17:39
عزیزم همیشه به سفر خوش گذشت نازنازی؟
مامان آوینا
15 اردیبهشت 91 17:53
به به همیشه به سفر خانوم خانوما چه بزرگ شده الهی خاله قربونش بره از طرف من خیلی ببوسش
مامان علی
15 اردیبهشت 91 21:44
عکسا خیییییییییییییلی قشنگه خیلی خوشگله این دخمل
مامان پرهام
15 اردیبهشت 91 22:23
چه خانوم کوچولوی خوشگلی
مریم مامان بهراد و آراد
15 اردیبهشت 91 23:37
قربون این دختر خوشگل برم من خیلی خیلی دوست می دارم این دختر نازنین شما رو با این که از نزدیک ندیدمش
zohre
16 اردیبهشت 91 9:17
عکسات خیلی قشنگ شده خانومی 8 ماهگیت مبارک جیگمل خاله
zohre
16 اردیبهشت 91 9:20
چه خشمل چه خشمل چه خشمل شدی امشب قربون دستات برم گذاشتی تو جیبت خانم خانوما
فهيمه و صدرا
16 اردیبهشت 91 10:07
به به 8 ماهگيت مبارك عزيز خاله سفرها بي خطر
مامان احسان
16 اردیبهشت 91 13:44
سلام ببوسیدش
خانوم گلی
16 اردیبهشت 91 17:00
افرین به این دختر ناز که دس دسی یاد گرفته الهیییییی همیشه با مسافرت باشی خاله جون عزیزم
مامان باران
16 اردیبهشت 91 17:07
خوشگل من هشت ماهگيت مبارك نفس ، قربون دستات بره خاله كه گذاشتي تو جيب پيرهنت عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
مامان الینا
16 اردیبهشت 91 20:26
واااااااااااااااااای جیگر هزااااااااااااااار ماشاالله معلومه که حسابی خوش گذشته انشاالله که همیشه همینطور خوش باشید فرشته ی کوچولوتو ببوس حتما
حامد
17 اردیبهشت 91 1:08
عالی بود
صوفیا
17 اردیبهشت 91 2:53
مهسا جون چرا نظرای من تایید نمیشششه


عزیزم نظری برای من نیومده؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
مامان تیارا
17 اردیبهشت 91 8:19
به به انشاءاله همیشه به شادی و گردش باشید . عزیز دلم 8 ماهگیت هم مبارک
مامان ماهان نفسی
17 اردیبهشت 91 12:06
الهی من فدات چقدر نازه این دخمله خدا حفظش کنه همیشه به سفر 8 ماهگیتم مبارک گل دختر
رویا عاشق جدید مرسانا جونی
17 اردیبهشت 91 18:52
سلام مامان مرسانا جونی میتونم خواهش کنم چند تا از عکسای مرسانا جونی رو بذارید واسه دانلود اخه اینجوری که نمی شه .....................من هر وقت میام دلم قنج میره ............به من عاشق مرسانا کمک کنید لطفا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


عزیزم ممنونم از کامنت پر از محبتت...اما خانومی آدرس وبلاگ نذاشتی.....؟؟؟؟؟/
رویا
18 اردیبهشت 91 15:15
متأسفانه وبلاگم به دلایل نامعلوم باز نمیشهنمی شه شما محبت کنید چند تا از عکسای مرسانا جونی رو گلچین کنید و واسه دانلود بذارید تو وبش........لطفاااااااااااااااااااا
نگین مامان رادین
18 اردیبهشت 91 16:07
سلام خوش اومدید همیشه به سفر و خوشی دل ما که حسابی براتون تنگ شده بود.خوشحالم که حسابی بهتون خوش گذشته و عروسک خانوم هم اذیتتون نکرده. قربون اون چشای نازت بشم عاشقتم ،همه عکسهات هم خوشتلند مث خودت که ماهی مخصوصا اون عکسی که لباسصورتی خال خال پوشیدی و دستهات تو جبیات خیلی عالیه دوست دارم عروسک چشم درشت من خدا خودش همیشه حافظ و نگه دارت باشه ،مامانی برای عروسک نازمون اسفند دود کن می بوسمتون.
♥ مامان آینده ♥
18 اردیبهشت 91 18:28
سلام مامان مهسای مهربون....!!! خوبی؟! خانومی سالگرد ازدواجتون مبارک............! مامان فری چه جشن قشنگی گرفته براتون...! خدا هم مادرتو هم دخترتو برات حفظ کنه...
مامان محمد صادق(زهرا)
14 خرداد 91 2:22
ماششاللا به دخمل خوشگلمون! همیشه به گردش عزیزم! 8 ماهگیت مبارک!