مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

عیدانه (2)

1392/8/13 22:08
2,295 بازدید
اشتراک گذاری

 مرسانا والمان های ٩٢ 

48.gif 

از عروسک ها خیلی می ترسیدی  . نمیذاشتی ازت عکس بگیریم

 25.gif

24.gif 

27.gif

 قربون دختر با احساسم...داره گل  بو میکنه...

33.gif

 تا این حوضچه ها رو می بینی خیلی خوشحال میشی ومیخوای بری بهشون دست بزنی

 54.gif

7.gif

 بنده خدا این حاجی فیروز کلاه داشته کلاهش رو دزدیده بودن....

 66.gif

ag14.gif

عاشق آبه دخملی 

 hartje.gif

 اینجا با رومینا جون وکیانا جون رفتیم بیرون ...

 

 hk36.gif

 hk37.gif

 

خودت میخواستی راه بری ....بغل من نمی امدی....

وای خدا خیلی خاکی شده بودی ...وروجک مگه میشد ازت عکس بگیرم

وقتی هم راه میرفتی بعضی ها نازت میکردن یا بهت لبخند می زدن   یا هم قربون صدقت میشدن ...کلا سوژه شده بودیم اونجا

i115190997_77784.gif 

 i115907456_94961.gif

i115671349_54556.gif

 اینجا خسته شده بودی...الهی بگردم من مامانی...

image1.gif

 

 kittyraam.gif

یک روز رفتیم گلخونه ای تو جاده طرقبه...به نام گلخونه نازیلا

به دوستان مشهدیم توصیه میکنم حتما برن خیلی زیبا بود

حیف ام امد شما هم از این تصاویر لذت نبرین

متاسفانه مرسانا خواب بود اینجا

74.gif 

 74.gif

 74.gif

74.gif 

74.gif 

 74.gif

74.gif 

74.gif 

 

67.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

نجمه مامی آرتین و آیسودا
13 فروردین 92 20:14
سلام عزیزم سال نو مبارک ماشالله به مرسانا جون چه خانوم شده وناز سال خوبی رو برای همتون آرزو میکنم تولد مامان فری عزیز هم مبارک 120 ساله بشن الهی=Dمرسانا جون رو ببوسین
سمیرامامان پرنیان
13 فروردین 92 20:26
عزیزممممممممم چقدر بزرگ شدی هزار ماشاالله مهسا جونم پارسال اولین بار که به وبلاگتون سر زدم عکسهای مرسانا جون رو کنار المانهای91 دیدم چقدر زمان زود میگذرهههههههالان مسانا جونم خیلی بزرگ شدهامیدوارم همیشه سالم و سلامت زیر سایه شماها بزرگ شه
رویا
13 فروردین 92 22:13
بهترین گل دنیا خواب بوده.قشنگ ترین گل پیش خودتونه مهسا جون.ببوسش
مهلا
13 فروردین 92 23:28
انسیه
14 فروردین 92 0:33
سلام گلم چرا خوشکل خانوم ترسیده فداش بشم این لباسای خاکی شده مثل امیرعلی اامروزماکه انگارتوخاک غلطونده بودیمش ولی حسابی کیف میکنننا
مهسا(مامان نفس)
14 فروردین 92 0:33
سلام مهسا جون.عیدتون مبارک.ببخشید عزیزم از انا خبر داری؟

عزیزم میدونم سفر بوده ....الان بی خبرم
انسیه
14 فروردین 92 0:36
مهساجون 10.20دقیقه خونه بودین هنوزوپست گذاشتی کی رفتین بیرون پس چه خوشکلن این گلا من عاشق گلم راه پله هامون پرازگله
انسیه
14 فروردین 92 0:41
مهساجون این چه کاریه ماروخجالت دای هااون بالا ها نه توروبخدا چندوقت میگفتم لینکم کنیدمی خواستی یدفعه ای غافلگیرم کنی من قلبم مشکل داره هابعداز آرمیتاومامان فری مرسی عزیزم
انسیه
14 فروردین 92 0:42
دلم واسه آرمیتا واناخیلی تنگ شده یعنی دیگه نمیبینمشون خبرندارین ازشون
انسیه
14 فروردین 92 0:45
مهساجون شماکی می خوای مرسانا روازپوشک بگیری اطلاعاتی درموردش نداری که سنش کی هست خودم مطلب زیادخوندم ولی هنوزباخودم درگیرم دوتاسوال توبخش پرسش وپاسخ دارم اگه وقت کردی جوابشوبده


انسیه
14 فروردین 92 0:49
نیم ساعت پیش وبلاگت توی وبلاگ های پربازدیدبودالان رفتم عکس بگیرم ازش دیدم دیگه نیست گفتم شایدخودت ندیدیولی بازم تبریکیه نظراگه ازوبلاگ های خودنینی وبلاگ استفاده کنی واسه اماربازدیدت بهتره اخه اینجوری امارت دقیقه همون موقع که وبلاگتون توی پربازدیدهابود5تابازدیدداشتیدتوی امارگیرتون


مرسی که گفتی عزیزم خبر نداشتم....بوسسسسسسسسسسسس
فرشته
14 فروردین 92 9:57
سلامممممممممم عیدتون مبارک عیدی های مرسانا گلی مبارک تولد مامانی فری مهربون هم مبارک انشااله همیشه کنار هم شاد باشید .عکسای مرساناخیلی عالی بود. ممنون بابت عکسای گلخونه.
صفیه
14 فروردین 92 10:35
خیلی خیلی عکسا نازوقشنگ بودند مهسا جون دلم برات تنگ شده همیشه شاد وخرم باشید خدا نگهدارتون باشه
نسترن(مامان نیروانا)
14 فروردین 92 14:51
چه عکسای قشنگی....مهسا جون جالبه نیروانا هم از این عروسکا غیر از ببعی خوشش نیومد....تو رو خدا لباسای خاکیشو ببین...بابت این گلهای زیبا ممنون.بووووس برای مرسانا گلی جون
آنا
15 فروردین 92 15:23
منتظرتون می مونم!
ایلیا و خاله ریحانه
15 فروردین 92 16:16
آلاء
15 فروردین 92 18:27
ای جونممممممممممممممممم عزیزممممممممم لباساشو نیگا کنننننننن معلومه حسابی بهت خوش گدشته امیدوارم زیر سایه پدر مادرت همیشه خوش باشی عاشق اون عکسشم که داره خستگی در میکنه
سمانه مامان کیمیا
15 فروردین 92 18:57
سلام عزیزممممممممممم
سال نو مبارک باشه...
ما که رمز جدید رو نداریم....ولی حتما خیلی ناز شدی مثل همیشه....دلم واست تنگ شدی....سال خوبی در کنار مامان بابا مهربونت داشته باشی عروسک


عزیزم رمز رو برات میفرستم همین الان دوست جونم
باران
16 فروردین 92 0:40
مهسا جونم سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید
مامان آوینا
16 فروردین 92 2:43
سلام مهسا جون عیدتون مبارک همه مطالب جدید رو دیدم مثل همیشه عالی قربون مرسانای جیگرم برم از طرف من یه گاز گنده ازش بگیر انشاالله سال خوبی داشته باشین
انسیه
16 فروردین 92 2:50
خصوصی داری


آرزو
16 فروردین 92 3:34
سلام مهسا جون ..سومین بار که برای شما نظر می زارم..من مامان آرزو هستم..دخترم 106 روزش..اسمش مرسانا است..دوست دارم با هم دوست بشیم..دختر زیبای داری ..میخواستم دختر من را هم ببینی..لطفا ..حتما ..جواب من را بدید..



سلام عزیزم

خوشحالم از آشناییتون

عزیزم آدرس وبت رو برام بفرست....
maryam.k
17 فروردین 92 0:01
عزیزم سلام سال براتون مبارک من تازه امدم راستی اون عکس مرساناگلی. با لباس راه راه خیلی نازه
نیلوفر
17 فروردین 92 1:05
با دیدن این عکسها دوباره دلم برای مشهد تنگ شده.اگه خدا بخواد 15روز دیگه دوباره میام مشهد.اگه دوست داشته باشید همدیگرو ببینیم.راستی چرا نیلوفر تو لینکهاتون نیست
mamanebaran
17 فروردین 92 12:53
مهساي نازنينم به خاطر هديه خيلي خيلي قشنگت بي نهايت ازت ممنونم ، منم امرزو بعد از تعطيلات اومدم شركت و هديه قشنگتو ديدم مطمئنم باران با ديدن هديه به اين قشنگي كلي خوشحال ميشه ، مهساي نازينم من راضب به اين همه زحمت شما نبدوم از بابا مجيد مهربون خيلي خيلي تشكر كن ، مرساناي گلمو حسابي از طرف من ببوس قربونش برم با اون كارت تبريكش اينو هميشه براي باران يادگاري نگه ميدارم تا بدونه بعضي اوقات دوسيتي تو دنياي مجازي خيلي خيلي بتا ارزشتره ، به خاطر محبتت و هديه با ارزشت بي نهايت ازت ممنونم ، دوستتون دارم ، اميدوارم بتونم تمان زحماتتو جبران كنم ،


نیلوفر
17 فروردین 92 15:49
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒ ▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒سلااااااااااااااااااااممممممممم سال نو مبارک مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اپییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
زهرا
17 فروردین 92 18:19
مرسانا امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشی و همیشه سایه خداوند مهربان و امامانش بالا سرت باشه
مامان آوینا
17 فروردین 92 23:48
چی داداش نه از این غلطا نمی کنم قربونت برم محبت داری بهش همه چی میدم مثل خودمون امروز هم برای اولین بار فرستادمش مهد خداکنه مشکلی نداشته باشه
بهناز خانومی
18 فروردین 92 12:44
مامان مرسانا جون کجایین پسسسسسسس بیاین که ما منتظریم
♥ مامي ملودي جون ♥
20 فروردین 92 9:27
فدات بشم خاله مثل جوجه هايي شدي كه توي خاك بازي ميكنن اما خيلي خوردني بود عكسات
سمیرا
14 اردیبهشت 92 23:31
عکسا مثل همیشه عالی بود