مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

عیدانه (1)

1392/8/13 22:08
1,901 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو بهاری ؟

نه !
بهاران از توست ...

از تو می گیرد وام
هر بهار
این همـــــه
زیبایی را ...

دومین بهارت را سپری می کنی ، گلبرگ من !

گفته ام که بهاری برای من ،
گفته ام بهار ، یعنی تو ...

مبارکت ، دل پذیر من .

 

یک سلام بهاری تقدیم به شما عزیزانم

امیدوارم ایام عید خوش گذشته باشه و از تک تک لحظه هاتون در سال جدید لذت برده باشید...

امروز اومدم یه مختصری از عیدانمون براتون بگم

صبح 30 اسفند وقتی کارهای هفت سین رو تمام کردم مرسانا جون رو بردم حمام واماده شدیم برای سال تحویل ...بابا مجید هم 1 ساعت مونده به سال تحویل رسید ...3 تایی کنار سفره هفت سین سال جدید رو با امید به خدا شروع کردیم ...مرسانا جون حسابی از فرصت استفاده کرده بود وبا ماهی قرمز ها بازی میکرد..anifish18.gifمن حواسم نبود که دیدم تمام میز شده پر از آب...

 

عزیزترینم موفع سال تحویل

 

عیدی من وبابا مجید به پرنسسمون واریز 200 تومان به حسابی که قبلا براش باز کرده بودیم بود.

 

عصرش اول خونه بابا جون رفتیم و عمه های مهربون مرسانا گلی همه اونجا بودن ودیدار ها تازه شد

 پرنسس از بابا جون 50 تومان و از مامان جون 20 تومان  عیدی گرفت...دست گلشون درد نکنه...

 

بعد رفتیم خونه مامانی(مامان مامان فری) ...

 اونجا مرسانا جونی کلی رقصید و دلبری کرد...

10000 تومان از بابایی و از مامانی 5 تومان + عروسک  فرشته  زیبایی  که خود شون زحمت بافتش  رو کشیده بودن عیدی گرفت

الهی همیشه سایه پر از مهرشون بالای سر ما باشه...

عزیزترینم وهفت سین مامانی

 

 

 

بعد از اونجا هم رفتیم خونه مامان فری ....

وقتی هفت سین مامان رو دید شروع کرد به فضولی ...

 

عزیزترینم وهفت سین مامانی فری

 

 

مامان زحمت کشید و سبزی پلو ماهی خوشمزده درست کرده بود...

مرسانا گلی از بابایی احمد 50 تومان   واز مامان فری  عروسک خوشگلی که خود مامان زحمتش رو کشیده بود و از دایی محمد هم 10000 تومان عیدی گرفت

دست  گلشون درد نکنه....ممنونم ازشون...

 

فردای اون روز یعنی اول فروردین مامان فری وبابا احمد  رفتن مسافرت ومامان جون وعمه مونا هم رفتن شمال

ما هم از فرصت استفاده کردیم و بابا جون رو ناهار دعوت کردیم ...

مرسانا وقتی بابا جون رو دید که اومدن خونمون خیلی خوشحال بود ...دائم کنار بابا بود..

وقتی بعد از ناهار رفتن استراحت کنن مرسانا مهربون گریه میکرد که چرا رفتن ...قربون تو مهربون بشم من

 

این روز ها همین طور به عید دیدنی و گشت وگذار در شهر گذشت...اگر بخوام بگم خیلی طولانی میشه برای همین خلاصه مکینم تو عکس ها

 

 عزیزترینم وهفت سین خاله فرشته

        عزیزترینم وهفت سین خاله فهیمه

عزیزترینم وهفت سین عمه مهرنوش

 

 

دو دختر عمو دوست داشتنی وشیرین

 

عیدی مهزاد جون وشهرزاد جون (دختر عمو های مرسانا گلی)

سپاسگذارم ازشون که به یاد پرنسس بودن

 

عیدی علیرضا  جون وعرفان جون(پسر عمه های مرسانا گلی)

دلت آبی تر از دریا عزیزم

به کامت شادی دنیا عزیزم

الهی دائما چون گل بخندی

شب و روزت خوش و زیبا عزیزم ............

 پ.ن:بادم رفت بگم روزهای ٥ تا ٨ فروردین مامان مهسا رفت سر کارو مرسانا جون مهد رفت...تنها بچه ی مهد مرسانا بود...الهی بمیرم مامان که تو ایام عید هم مهد رفتی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله هدی 2
11 فروردین 92 16:49
سلااااااااام!!! سال نوتون مبارک!!! ووووااای چه هفت سینای خوشگلی و از همه مهمتر چه گل دختر ماهی ماشالله بهت مرسانا گلی من خدااا چقدر این مدل مو (دم اسبی) بهش میاد ماشالله کلی ذوق کردم موهاشو دیدم این مدلی بسته همیشه خوش بگذره بهت جیگرطلا!
mana
11 فروردین 92 17:28
azizam mesle hamishe alyyyyy bood va behtarinaro baraye peranses arezoo mikonam.mahsajoon vaghti mohasho mibandi vaghaaaaaan khordani mishee
محبوبه
12 فروردین 92 1:16
خیلی عکسای قشنگی بود مامان مهسا جون فقط من عاشق اون عروسکهای بافتنی شدم چکار کنم منم میخوام؟؟؟
انسیه
12 فروردین 92 1:56
خیلی خوشکل بودمعلومه حسابی خوش گذشته مهساجون مرساناتوعکس دودخترعموخیلی خوشکل تر شده بزنم به تخته ها


ممنونم خانومی

فکر کنم به خاطر مدل موهاش باشه...دیگه تصمیم دارم موهاش رو کوتاه نکنم ...از وقتی این مدلی بستم خیلی خاطر خواه پیدا کرده ...
رویا
12 فروردین 92 11:19
همه ی هفت سینا جذاب شدن با بودن مرسانا جونی............وای با اون موهای خوشگلش چه پرنسسیه واقعا
مهلا
12 فروردین 92 12:01
قربون خودتو و اون مدل مو بستنت بشم من چه سفره های هفت سین نازی چه عروسک های خوشگلی فدای این دوتا دختر عمو
آلاء
12 فروردین 92 18:25
سلام عیدتون مبارک قربون اون شکل ماهش چقدر این مدل مو بهش میاد یه پرنسس واقعیه دخمل خوشگل مامان مهسااااااا
مامان رومینا
12 فروردین 92 23:13
عیدتون مبارک سالی پر از شادی واسه مرسانا و مامان بابا آرزو دارمعکس پروفایلش خیلی خوشگله ماشالا بهش.قالب جدید مبارک
مهسا مامان کیارش
13 فروردین 92 11:03
چقد نازی فرشته کوچولو
نسترن(مامان نیروانا)
14 فروردین 92 14:56
مرسانا جون مثل گلی قشنگ کنار هفت سین ها هستی.....وای خدا چقدر عکس دونفرشون قشنگ شده...عکس من زیاد خوب نشده بود...منم از قانون کپی استفاده کردم
ana
15 فروردین 92 15:20
سلام!
من آنا هستم دوم دبیرستان!
عکسای مرسانا گلیو دنبال میکنم تو وب مامان فری..
خیلی دلم میخواد رمز شما رو هم داشته باشم
بهم میدییین...؟


سلام عزیزم

آدرس بذار ....
سمانه مامان کیمیا
16 فروردین 92 14:52
سلام گلم...ممنون بابت رمز مثل همیشه خوشگل و ناناز و عسل...خیلی بزرگ شدی ماشالا معلومه حسابی شیطون شدی رمز خصوصی
♥ مامي ملودي جون ♥
20 فروردین 92 9:32
خوشحالم كه بهتون خوش گذشته انشا الله سال خوب و پر از بركتي باشه برات مهسا جونم
...مــــامـــــان آتیــــن ...
7 اردیبهشت 92 19:38
مهسا جون رمزی که بهم دادی این پستو باز نکرد !!
سمیرا
14 اردیبهشت 92 23:29
بعداز مدتها تونستم به وبلاگت سربزنم عزیز دلم سال نوتون با تاخیر مبارک ان شالله سال خوبی داشته باشید چه قدر ماه شدی مدل موهات عالین خیلی بهت میان