مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

سفر نامه ازدی بهشتی (روز دوم)

1392/8/13 22:07
1,473 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوشنبه صبح بعد از صبحانه رفتیم کنار دریا ...هوا عالی بود نسیم خنکی می وزید ...

وقتی  برای اولین بار دریا رو از نزدیک دیدی ذوق کردی  و به دریا اشاره میکردی

 

 

بعد  رفتیم بازار روز که برای ناهار ماهی تازه بخریم

اونجا از بس شلوغ بود نمیخواستی راه بری ...تو بغل بودی

 

(بدون شرح)

 

 ماهی پلو خیلی خیلی خوشمزه ای شد

(جای همه دوستان خالی بود) ... 

 

 هیچ وقت مزه توت فرنگی های اونجا از یادم نمیره ...اما شما دوست نداشتی ...

 

عصرش هم رفتیم مراکز خرید کنار جاده ... یک دفعه وقتی کوچیک بودی اومده بودیم   

(اگر مرسانا رو پیدا کردی؟)

 

 

خوبیه این مرکز اینه که وسایل بازی داره برای بچه ها

 

مرسانا ٢٠ ماهه(١٣٩٢)

مرسانا ٥٠ روزه(١٣٩٠)

میگفتیم مرسانا لالا کرده چشم هات رو می بستی...

 

قربونت بشم که نسبت به بچه ها کوچیکتر ازخودت احساس بزرگی میکنی

این نی نی رو گرفته بودی مشغول ناز ونوازشش بودی...

 

 

 

برای شام رفتیم بیرون

  اونجا میخواستی به قول  خودت با نی نی دوست بشی ...رفتی نزدیکش دستت رو دراز کردی که باهاش دست بدی ....

عاشقتم دختر مهربونم که با همه زود دوست میشی وارتباط برقرار میکنی

 

آخر شب رفتیم لب دریا ...اما هوا سرد بود ترسیدیم سرما بخوری نصفه راه برگشتیم

 

 چون ضعیف شده بودی برات گوشت گرفتیم تا روی گاز کبابی کنم ..تا حالا امتحان نکرده بودم  نمی دونستم دوست داری یا نه

توی پیاز وآبلیمو خوابوندم... هر روز برات درست میکردم خیلی خوب استقبال کردی وبا اشتها میخوردی....نوش جونت عسلک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

نسترن(مامان نیروانا)
31 اردیبهشت 92 21:26
خدارو شکر معلومه حسابی خوش گذشته
سمیرا
31 اردیبهشت 92 23:01
سلام من رمز میخوام


فرستادم خانومی
رویا
31 اردیبهشت 92 23:21
مهسا جون من رمز...........


فرستادم عزیزم
فرشته
31 اردیبهشت 92 23:41
مهسا جون منم رمز لطفا


فرشته جون هر چی میخوام برات بفرستم ..ارسال نمیشه

یک بار دیگه ایمیلت رو لطفا بفرست
mana
31 اردیبهشت 92 23:51
roze 2vomam gozsht montazere rozae badi hatimeshalah hamishe khosh begzare
سمیرا مامان اهورا
1 خرداد 92 0:18
مهساجون منو یادت رفته
زهرا
1 خرداد 92 0:31
سلام ..رمز منو داری ؟


فرستادم عزیزم اگر نرسیده ایمیل رو دوباره بفرست ممنون
سمیرا مامان اهورا
1 خرداد 92 0:41
الهی فدات بشم دخترک خوش سفر
مهسا جون عکسا رو خودت گرفتی؟ خیلی حرفه ای شدن مخصوصا اون چندتای اولی
دلم آب افتاد واسه اوت توت فرنگیای خوشگل نوش جونتون
خیلی خوبه که قشنگ همه چی رو توضیح میدی آدم تصور میکنه واقعا اونجا بوده


اره خودم گرفتم عزیزم ممنونم لطف داری

آرزو
1 خرداد 92 2:29
سلام عزیزم..ممنونم بابت رمز.. عکسها فوق العاده شدند..خیلی هم زیبا وجذاب خاطرات تون تعریف میکنید.. آخه من موندم این همه هنر و ذوق .. واقعا نهایتش..مخصوصا عکسهای روی سرسره..هم مال امسال هم مال سال1390.. دستت درد نکنه ..عالی عالی عالی..
محبوبه
1 خرداد 92 4:44
مهساجون بابت رمز خیلی ممنونم خیلی عکسای قشنگی بود حسابی دخترمون یک بازیگر حرفه‌ای شده من مرساناجون رو پیدا کردم جایزم چیه؟طبقه بالای بازار لباس صورتی داره
mamanebaran
1 خرداد 92 8:38
مهسا جونمممممم رمزو بهت میدید لطفا


sin sin
1 خرداد 92 8:48
مرسی مهسا جون بابت رمز ( آیکن ذوق مرگی حتی) منم دلم پلو ماهی با سیر ترشی خواست آقا من پیدا کردم مرسانا گلی رو تو اون عکس جایزمو بدین
mAhyA
1 خرداد 92 10:07
منم رمز میخوام






فرستادم عزیزمممممم
♥ مامي ملودي جون ♥
1 خرداد 92 10:10
من


مامان ديانا
1 خرداد 92 10:49
منم رمز ندالم


مـــــــــامـــــــــان حـســـــــــــــــنا
1 خرداد 92 11:17
مهسا جون
رمز و بیزحمت میفرستی؟


فرستادم
بهناز خانومی
1 خرداد 92 11:24
سلام مهسا جون منم رمز جدید رو ندارم


بهناز جان میشه ادرسی برام بفرستی
مامان رومینا
1 خرداد 92 12:29
منم رمز میخوام


ارسال شد
فاطمه
1 خرداد 92 12:51
سلام میشه لطفا به منم رمزا رو بدید خیلی دوست دارم دخترتونو بیبینم
ثمین
1 خرداد 92 12:51
سلام گلم
دفعه قبل که کامنت گزاشتم بعدش سایتم به خاطر بالا رفتن یک دفعه ای آمار بازدیدکننده ها از دسترس خارج شد تا یک هفته...
نمیدونم بهم سر زدی یا نه...
ولی من خیلی دلم براتون تنگ شده و دوس دارم عکساتون ببینم..
شما و مامان فری از بهترین دوستای نی نی وبلاگی من بودین..
مرسانا جون رو محکم ببوس




رویا
1 خرداد 92 12:57
منم میخوام عکسهاروببینم آخه چیکارکنم؟ایمیلم بدم؟


بفرست عزیزم...
بهناز خانومی
1 خرداد 92 14:42
ای جونم مرساتا مثل همیشه خوشگل و مهربون افتاده خوشحالم که بهتون خوش گذشته
مامان ديانا
1 خرداد 92 15:03
واااااااااااااي عاشقتم من. چقدر با ذوق اين عكسارو گرفتي درست مثل نوزاديش، همونجا... خيلي ذوق كردم... مرساناي ناز قدر اين مامان خوب و بدون و هميشه دوسش داشته باش.
رویا
1 خرداد 92 15:15
وای یه اتفاق وحشتناک من نمیتونم ایمیلامو باز کنم سیستمم یاهو رو باز نمی کنه من چه کنم حالا؟؟!!!!!!!!!!!فقط یاهو مسنجر دارم ...............نمیشه با رمز قبلی بیام
کمک کمک



منتظر شماره هستم خانومی
مامان رومینا
1 خرداد 92 15:31
میبینم که مرساناگلی هم عاااشق توپهداره خودش خرید میکنهعزیززززم اینقدر بچه ها رو دوست داره
مهلا
1 خرداد 92 15:55
واییییییییییی منم رمز میخام


مهلا جان هر چی سعی کردم نظر برات بذارم نشد...
سمیرامامان پرنیان
1 خرداد 92 16:20
مهسا جونم چقدر رمزو عوض میکنی به منم لطفا رمز به هر چی زودتر میخوام عکسای عروسکمونو ببینم


چشم الان فرستادم
Yasi_queen@yahoo.com
1 خرداد 92 18:27
سلام مهسا جون من ياسمن هستم هميشه به وبلاك شما و مامان فري سر ميزدم الان خودم هم يه ني ني ٦ ماهه دارم بعد از اين مدت كه اومدم ديدم وبلاكتون رمز دار شده اكه اشكالي نداره به منم رمزها را بديد





سلام یاسی به اصطلاح خانوم

من آخر نفهمیدم شما اسمت یاسی هست یا هستی؟؟

اول این پیام رو گذاشتی بعد از 2 ساعت پیام زیر رو .

واقعا متاسفم برات

از مدیریت نی نی وبلاگ یک دنبا ممنونم که این قابلییت آی پی رو برای ما کاربران گذاشت تا مزاحمینی امثال شما رو شناسایی کنیم

سفر نامه ازدی بهشتی (روز دوم) | Hasti 15:57 1 خرداد 1392

Kheili maskharast ke tamame post hat oon ramz dare age gharare kasi nabine ya Hamin chand nafar bebinan Che lozoomi dare weblog dorost koni too daftar khateratet too khonatoon benevis vase on chand nafar ham tarif kon.
Age negarane bachati ke cheshesh nazanan toye donyaye magazi chi kar Dari?
[Web] - [E-Mail]
[ نظر تایید نشده ] [ تایید ] [ حذف ] [ پاسخ ] [ آی پی : 37.254.228.248 ]
زهرا
1 خرداد 92 20:51
مهسا واسه من ایمیل نیومده از طرفت
این ایمیله :
graphist.m071@yahoo.com


زهرا جان الان فرستادم
مامان پارسا
1 خرداد 92 23:05
مهساجونم منو یادت رفت;-)


نیلوفر
1 خرداد 92 23:38
من از قلم افتادم


سمیرا
2 خرداد 92 0:28
عکسا خیلی خوشکل بودن پلو ماهی وتوت فرنگی ها هم نوش جونتون قربون مرسانا ی مهربون بشم من
مامان شراره
2 خرداد 92 0:35
سلام.مهسا جونرمزقبل رو داشتم.ولی جدید رو ندارم.ممنون میشم رمز جدید روبهم بدی
مامانی فری
2 خرداد 92 1:03
فدای دختر خوشگلو نازم بشم من واقعا مسافرت در کنار این حوری بهشتی به ما خیلی خیلی خوش گذشت کاش دوباره تکرار بشه دوست دارم پرنسسم زیبای من


مامان جونم در کنار شما وبابای عزیزم لذت این سفر به یاد موندنی دو چندان شد

ان شاالله سفر های بعدی
ایلیا و خاله ریحانه
2 خرداد 92 1:07
رمز


مامان سمانه
2 خرداد 92 3:27
مهسا جون لطفا" منم رمز


mAhyA
2 خرداد 92 9:27
ووووووووااااااااای که چقدر عکسای کنار دریا خوشگل بودن ماشالله به مرسانا گلی

منم عاشق بازارای شمالم...

میگم مهسا جون خوشم میاد خیلی قشنگ و با مدرک جواب مزاحما رو میدی آدم کیف می کنه.




maryam.k
2 خرداد 92 9:32
وای مهسا جون منم دلم شمال میخواد سبزی پلو ماهی.مرساناگلی چه کلاه خوشتلی داری.بوسسسسسسس


صفیه
2 خرداد 92 9:33
سلام مهسا جون
ممنون که رمزو برام فرستادی
من که خیلی از دیدن عکسا لذت بردم خیلی جالب وقشنگ بودن مخصوصا با وجود مرسانای ناز و خوشگل



فرشته
2 خرداد 92 11:57
بابا عکاس/حرفه ای/ خوش به حال مرسانا با این مامان و مامان بزرگ خوش زوق و خوش سلیقه و باباو بابا بزرگ مهربون.عزیزم انشااله همیشه ی همیشه خوش و خرم باشید. من چشمم شور نیست اما شما اسفند یادت نره دود کنی.
مامان آرتین (الهه)
2 خرداد 92 13:23
سلام مهسا جون. به منم رمز میدین
انسیه
4 خرداد 92 2:53
مهساجون رمزوبفرست گلم
آلاء
4 خرداد 92 10:19
قربون دخمل اجتماعی برم مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن


خدا نکنه عزیزم
آلاء
4 خرداد 92 10:19
مهسا جونم مرسی بابت رمز


قابل نداشت مرسی از تو نازنین
انسیه
7 خرداد 92 19:34
مهساجون رمزوبفرستیادت رفته


الان فرستادم معذرت بابت تاخیر
مرجان مامان پريساجون
9 خرداد 92 8:32
سلام رمز عزيزم
مرجان مامان پریساجون
10 خرداد 92 16:16
رمز جدیده نرسید دستم
♥مامی ملودی جون ♥
12 خرداد 92 15:35
الهی فدات بشم من . اون عکس هم مرسانا طبقه دوم پاساژ واستاده پشت میله ها